חפש ב:

קניית או השכרת משרד במגדלי יוקרה

בעולם של נדלן עסקי, לקנייה או השכרה של משרד במגדלי יוקרה ישנה השפעה ישירה וחיובית עליכם כבעלי העסק, על העובדים שלכם ועל הלקוחות שלכם.

ענבר|7.4.2015|11:51|1230 צפיות
אם אתם מחפשים משרד אליו תוכלו להיכנס ולהפעיל ממנו את העסק שלכם, אתם רוצים להכיר לעומק את התחום של נדלן עסקי, ואם חשובה לכם תדמית המשרד, אם אתם מנהלים פעילות עניפה סביב לקוחות בענף הפיננסים או שאתם מקיימים עסקאות בהיקפים גדולים, אתם בהחלט רוצים לבחון את האפשרות של קניית או השכרת משרד במגדלי יוקרה. בשנים האחרונות, בעיקר בתל אביב ואזור המרכז, נבנים לא מעט מגדלי משרדים המאופיינים כמגדלי יוקרה ומציעים שורה של יתרונות למשרדים השוכנים בהם.

נדלן עסקי והיתרונות של מגדלי יוקרה למשרדים עסקיים
ניתן לאפיין את האפשרות של קניית או השכרת משרד במגדלי יוקרה על פי מספר יתרונות קריטיים ומשמעותיים:
1. עצם המיקום של המשרד במגדל יוקרה, מספר משהו על העסק, ולמעשה מספר בדיוק את הסיפור שאתם רוצים לספר לשוק וללקוחות שלכם, סיפור של הצלחה, של יכולת, של איתנות עסקית ופיננסית.
2. משרד הממוקם במגדל יוקרה, זוכה לשורה של שירותים שלא קיימים עבור משרדים פרטיים או משרדים בבנייני משרדים קטנים לרבות: שמירה ואבטחה, ניקיון ותחזוקה, מיזוג אוויר מרכזי לכל הבניין, שירותי חניה לדיירי הבניין, שירותים לעובדים כמו חדרי כושר, חדר אוכל, בית קפה וכדומה, ובדרך כלל גם קירבה למרכז העיר, מסעדות ומשרדים אחרים שאיתם לבטח הייתם רוצים לשמור על קשר.
3. עיצוב תומך תדמית הוא פרמטר חשוב נוסף שמספקים מגדלי יוקרה עם עיצובים יוקרתיים המבוססים על שיש איכותי, עיצוב חללי המשרדים בצורה מודרנית וחדשנית ולמעשה על פי כל מה שצריך משרד המעוניין לייצר לעצמו תדמית של משרד איכותי, שכדאי לעבוד איתו
4. תפיסת העסק – ישנה חשיבות רבה סביב האופן בו אתם עצמכם תופסים את העסק שלכם, האופן בו העובדים שלכם תופסים את מקום העבודה שלהם, והאופן בו הלקוחות שלכם תופסים אתכם כספקי השירות עבורם. כאשר אתם בוחרים במשרד במגדלי יוקרה, אתם בוחרים ליצור מקום עבודה אטרקטיבי לכל עובד, ספק שירות אטרקטיבי לכל לקוח, ותפיסה עסקית מתקדמת עבורכם, תפיסה שתשליך למעגלים רחבים הרבה יותר מהמקום בו ממוקם העסק שלכם.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות