חפש ב:

מדוע חשוב לקנות נכס בליווי עורך דין - בנק נדל"ן

|16.1.2020|17:44|3276 צפיות
מי שרוכש נכסים בארץ או בחו"ל, יודע כי רכישת נכס למגורים/ לעבודה/ כמו גם להשקעה או למכירה ברווח - היא אחת מהרכישות הגדולות, המורכבות והחשובות שהוא יבצע בחייו. לכן עסקה כזאת חייבת להתבצע בליווי של עורך דין. 

*מי שרוצה לקנות דירה, נעזר בשירותים של יועץ משכנתאות פרטי - כדי שאיש המקצוע יעזור לו לבחור את המשכנתא במסלול הנכון ביותר שיספק לו את ההון הדרוש לרכישת הדירה. 

בכך, ממש כמו יועץ משכנתאות מוסמך, חייב מי שקונה כול נכס להיוועץ בעורך דין מקרקעין מקצועי שיעזור לו לצלוח את העסקה הגדולה בדרך הנכונה ביותר. אבל מדוע ליווי של איש מקצוע כזה חשוב? הנה כמה סיבות והסברים לחשיבותו של עורך דין נדל"ן: 

רכישת דירה/ בית פרטי/ חלל עבודה/ חנות ועוד - הן מבין הרכישות הגדולות, החשובות והמסובכות שאדם מבצע בחייו. כאשר נמצאים לפני עסקה כזאת חשוב כי כול בעלי המקצוע הדרושים יהיו לצידכם. החל משמאי מקרקעין, עד ליועץ משכנתאות, קונסטרקטור, ועורך דין נדל"ן. עורך דין שעוסק בתחום המקרקעין, יסייע לכול אדם בעת שהוא רוכש נכס או קרקע, והוא זה שיוודא כי העסקה נעשית על הצד הטוב ביותר.

כמה יתרונות בעת שכירת עורך דין נדל"ן


כאשר אתם שוכרים שירותים של איש מקצוע כזה, אתם נהנים ממספר יתרונות חשובים כגון:

מעבר על חוזה ובדיקת התנאים - עורך הדין יבחן את חוזה הרכישה ויוודא כי הוא מגן על האינטרסים שלכם וכי אין בחוזה 'מוקשים מסוכנים' שעלולים לגרום להפסדים. הפרקליט המיומן ידע לעבור על כול פרטי חוזה המכר ולקרוא את האותיות הקטנות שעלולות לגרום להפסדים.

משא ומתן - אנשי המקצוע שעוסקים בתחום הנדל"ן יסייעו לכם במשא ומתן מול הקבלן או חברת הבנייה, מול המוכר ואפילו מול הבנק ממנו תיקחו משכנתא. 
בדיקת זכויות בטאבו - אנשי המקצוע ידעו לבדוק את הזכויות על הנכס בטאבו ויוודאו כי אין שעבודים או עיקולים על הנכס. 

מזעור סיכונים - בזמן רכישת דירה מקבלן, בעת הצטרפות לקבוצת רכישה, או רכישת בית מפרויקט של חברות בנייה: חשוב לוודא כי אין סיכונים וכי החברות והקבלנים עומדים בכול הדרישות, התקנות והאיכויות הדרושות 

סיוע בעת מצוקה - במידה והעסקה יצאה לפועל אבל הדירה או הנכס לא נבנו, או שהמפתחות לדירה לא ניתנו בזמן, יוכל עורך הדין לסייע לכם לעזור לכם לתבוע את הקבלן או את המוכר, בבית המשפט. 

לסיכום, כמו יועץ משכנתאות פרטי, גם עורך דין שעוסק בנדל"ן הוא איש מקצוע חיוני שיעזור לכם לבצע את העסקה הטובה ביותר. 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות