חפש ב:

רכישת קרקע חקלאית בדרך הנכונה

שלושה מרכיבים חשובים בפעילות בתחום מגרשים וקרקעות – לימוד התחום לעומק, גיבוש מתודולוגיית השקעה והגדרת גבולות גזרה בהשקעה.

ענבר|7.4.2015|11:50|2197 צפיות
קרקע חקלאית היא אמנם קרקע אטרקטיבית מאוד להשקעה, פשוט מכיוון שמדובר בקרקע זולה, האוחזת בפוטנציאל להפוך לקרקע יקרה במידה של שינוי ייעוד, אלא שפה גם קבור הסיכון הגדול בתחום זה, הסיכון שהקרקע לעולם לא תופשר, וייעודה לא ישונה כך שבסופו של דבר תישארו עם קרקע חקלאית עקרה בידיכם. על כן, כאשר אתם נכנסים לתחום של מגרשים וקרקעות ומעוניינים לקנות קרקע חקלאית להשקעה, אתם רוצים לעשות את זה בצורה נכונה ומבוססת.

לימוד עולם הנדל"ן והקרקעות
הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא ללמוד את התחום לעומק. ישנם פרמטרים רבים שעל בסיסם יש לבחון קרקע להשקעה, וישנם עוד פרמטרים נוספים המתאימים במיוחד לתחום של קרקע חקלאית להשקעה. בישראל ישנן אין ספור קרקעות חקלאיות, ומרביתן פשוט אינן מתאימות להשקעה. אפשר כמובן להשקיע בהן על מנת לפתוח פעילות עסקית סביב ענף החקלאות, אך מן הסתם, זו היא לא הכוונה שלכם כאשר אתם נכנסים לתחום ההשקעות של מגרשים וקרקעות.

גיבוש מתודולוגיית השקעה התפורה לכם
לאחר שהצטיידתם בכל המידע הנדרש, תהליך שיכול לארוך זמן ולדרוש סיוע של אנשי מקצוע שונים, אתם רוצים לפתח לעצמכם מתודולוגיית בחינה והשקעה בקרקעות. מתודולוגיה זו צריכה לכלול לפרטי פרטים את האופן בו אתם בוחנים קרקע חקלאית, בחינת ההיסטוריה שלה, התכניות הקיימות לגביה, המיקום המדוייק שלה, הקירבה שלה למקום ישוב, לעורק תחבורה ראשי, לאזור תעשייה או אזור מסחר וכדומה, כל אלה הם פרמטרים חשובים ומרכזיים המשפיעים על האטרקטיביות של הקרקע.

הגדרת גבולות גזרה בהשקעות נדל"ן
לבסוף, אתם רוצים לגבש מתודולוגיה לשלילת אפשרויות השקעה. לאחר שתכנסו לתחום של מגרשים וקרקעות, אתם תגלו שההזדמנויות הן רבות, לכאורה. יוצעו לכם אין ספור קרקעות, ויובטחו לכם אין ספור הבטחות, אלא שרובן פשוט אינן מבוססות, ואתם לא רוצים להיות אלה שייפלו במלכודת. על כן, יהיה עליכם להגדיר גבולות גזרה, תנאים בסיסיים ומינימליים להשקעה בקרקע, במיוחד חקלאית, וכדומה. ככל שתסתייעו באנשי מקצוע בתחילת הדרך, כך תהיה לכם קלה יותר הדרך בהמשך, ותוכלו להבטיח רמה גבוהה יותר של הצלחה בהשקעותיכם.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות