חפש ב:

בשורה חדשה בעולם של נדלן עסקי

פורטל נדל"ן עסקים הוא פורטל חדש המציע בשורה חדשה לכל מי שעוסק בתחום של נדלן עסקי, בין שמדובר על משקיעים ויזמים, ובין שמדובר על בעלי נכסים.

ענבר|7.4.2015|11:49|1295 צפיות
אין ספק שהאינטרנט הפך לאחד הכלים החשובים ביותר העומדים לרשותו של כל משקיע, ולא משנה אם מדובר במשקיע מט"ח, משקיע בורסה או משקיע נדל"ן. האינטרנט מספק לנו מענה במגוון רחב של דרכים החל מידע מקצועי כללי שעלינו לרכוש על מנת לבסס את יכולות ההשקעה שלנו, וכלה במידע עדכני בזמן אמת אודות תחום ההשקעה שלנו, על מנת להרגיש את השוק, ולאתר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות עבורנו. פורטלים מתמחים הם למעשה המקומות ברחבי האינטרנט המרכזים עבורנו את כל הידע לו אנו זקוקים סביב תחום ההשקעה בו אנו מתמחים.

פורטל המיועד לנכסים עסקיים בלבד

מרבית הפורטלים הקיימים בעולם הנדל"ן הם פורטלים גנריים המעניקים מידע על כל עולם הנדל"ן ובשל כך, לא ניתן למצוא בהם מידע מתמחה ברמה גבוהה. כעת מתברר שפורטל מסחרי חדש נכנס לשוק ומציע מידע בתחום הנדל"ן העסקי בלבד. הפורטל לא יסייע למי שמחפש דירת שלושה חדרים, ולא יסייע לאדם פרטי המבקש לקנות לעצמו דירה, אלא אך ורק למשקיעים ויזמים בתחום של נדלן עסקי, קרי משרדים לקניה והשכרה, מגרשים וקרקעות, מבנים מסחריים, מבני תעשייה, פרויקטי נדל"ן, קבוצות רכישה עסקיות וכדומה.

שלל כלים טכנולוגיים לרשות משקיעים ובלי נכסים

הפורטל החדש צפוי לכלול בתוכו לא רק מידע גנרי ועדכני בתחום של נדלן עסקי, אלא גם שורה של כלים טכנולוגיים שהופכים אותו למעין זירת נדל"ן המאפשרת לכל משקיע לבחון השקעות, להתחבר למקורות מידע בעלי נגישות נמוכה בדרך כלל, לבחון אפשרויות בצורה שיטתית ואינטואיטיבית יותר וכדומה. הפורטל שנקרא, פורטל נדל"ן עסקים פותח על סמך מודל אמריקאי מצליח שהוכיח את עצמו לאורך שנים והיווה את מקור ההשפעה המרכזי על הפורטל החדש.

מודל ייחודי בישראל
הפורטל מיועד לספק לכל אדם המגיע אליו את הערך המוסף הגבוה ביותר, ובכלל זה למפרסמי נדל"ן המעוניינים לפרסם את הנסים העסקיים שלהם, ולהזניק תהליך של משא ומתן מול קונים או שוכרים אפשריים. המיקוד של הפורטל סביב נכסי נדל"ן בתחום העסקי הוא מודל ייחודי שלא קיים בארץ, ובהחלט יכול להשפיע לטובה על התחום כולו ובמיוחד על בעלי הנכסים העסקיים בישראל.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות