חפש ב:

דירות מקבלן – יזמות בנדלן

יזמות בנדלן הוא תחום אטרקטיבי הקשור קשר ישיר לתחום של דירות מקבלן. הכירו את הערוצים השונים שיאפשרו לכם להפוך ליזמי נדל"ן, ולא רק למשקיעי נדל"ן.

|7.4.2015|11:47|776 צפיות
עולם הנדל"ן שנחשב עד לפני כעשור כעולם השייך לכרישים הגדולים, הפך להיות נגיש הרבה יותר וזמין הרבה יותר לקהל הרחב, וסביב זה התפתח ענף חדש לחלוטין של יזמות בנדלן. יזמות זו יכולה להתבצע במספר רחב של רמות, כשבראש הפירמידה אפשר למצוא את כרישי הנדל"ן הגדולים, היזמים הגדולים הבונים את הפרויקטים הגדולים בישראל, אך אם בוחנים את הדברים לעומק, מגלים שגם מאחורי יזמים אלה עומדים משקיעים רבים מקרב הציבור הרחב, המעורבים בפרויקטים אלה בצורות מגוונות.

יזמות בנדלן באמצעות קבוצות רכישה
כך למשל, קבוצת רכישה הוא אחד המודלים מתפתחים ביותר בעולם הנדל"ן המודרני, קבוצות שבהן מעורבים אנשים רבים מן השורה, השמים את כספם בהשקעות נדל"ן שבסופו של דבר מוצאות את דרכן אל פרויקטי הבנייה הגדולים ביותר בשוק הנדל"ן. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום היזמות בנדל"ן, עליכם להכיר לעומק את העולם של דירות מקבלן, את העולם של השקעות במיזמי נדל"ן, עולם שונה לחלוטין מאשר תחומים אחרים בהשקעות נדל"ן.

השקעות אינטנסיביות בבניית דירות מקבלן
אנשים רבים ממקדים את פעילות ההשקעות שלהם בתחום הנדל"ן ברכישת נכסים, השכרתם, השבחתם או מכירתם ברווח כספי. לצד זאת ישנם משקיעים מתמקדים בתחום הקרקעות והמגרשים, אחרים בתחום של השקעות נדל"ן בחו"ל, ורק מיעוט המשקיעים מגיעים אל עולם היזמות בנדל"ן, קרי הקמת פרויקטי נדל"ן. הסיבה לכך היא ההשקעות האינטנסיביות הכרוכות במיזמים אלה, השקעות שמרבית היזמים נרתעים מהן.

זיהוי ומציאת ערוץ ההשקעה המתאים לכם ביותר
דירות מקבלן הוא תחום ענק, כנראה הגדול ביותר בעולם הנדל"ן, ומרבית הדירות הנמכרות בארץ הן אכן דירות חדשות מקבלן, על כן, אם אתם מצליחים למצוא את הערוץ המתאים לכם, את קבוצת הרכישה המתאימה לכם, ואת הקונסטלציה המיטבית להשקעה בתחום יזמות הנדל"ן, אתם יכולים בהחלט לבנות לעצמכם תיק השקעות אטרקטיבי מאוד, שיהנה מרמת מימוש גבוהה, וגם מתשואה אטרקטיבית, אלא שזה הוא בדיוק האתגר האמיתית בתחום הנדל"ן, למצוא את ההזדמנויות הנכונות, את הפרויקטים שבהם כדאי להיות מעורבים, ובזה יהיה עליכם לפתח התמחות כדי להגיע לתוצאות הנכונות.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות