חפש ב:

חנויות להשכרה ברחבי הארץ

מה הן הנקודות המרכזיות בעולם של נדלן עסקי, שעליהן עליכם לתת את הדעת לפני שכירת חנות או מבנה מסחרי לטובת הקמת עסק חדש?

ענבר|1.4.2015|17:31|1203 צפיות
אם יש לכם חלום על הקמת עסק עצמאי משלכם, ואתם מחפשים מבנה מסחרי או חנות להקמת העסק, אתם חייבים לעבור תהליך של הערכת הכדאיות והגדרת גבולות הגזרה של הסכומים אותם תוכלו להשקיע בהשכרת החנות על מנת לוודא שאתם יכולים לייצר לעצמכם שורה תחתונה חיובית גם לאחר תשלום השכירות על העסק, שכירות גבוהה משמעותית מאשר הרמה לה אתם רגילים בעולם הדירות הפרטיות.

להלן מספר נקודות שאתם רוצים לתת עליהן את הדעת בכל השכרה של נדלן עסקי:

1. גבשו לעצמכם מודל פיננסי בסיוע איש מקצוע על מנת להעריך את ההכנסות, ההוצאות והרווח שלכם במהלך השנים הראשונות לעסק, ואל תכללו את מרכיב השכירות. לאחר שתתקבלנה התוצאות של המודל, הוסיפו סכומים שונים של שכירות אפשרית, ובדקו כיצד הם משפיעים על הרווח שלכם, וכך תוכלו לקבל את גבולות הגזרה לסכום ההשכרה המינימלי והמקסימלי שתוכלו להרשות לעצמכם.

2. עם מגבלות התקציב הנגזרות מהשלב הקודם, חפשו את הנכס  המתאים ביותר לחנות שלכם, ואל תתפשרו על המיקום בשום פנים ואופן. עדיפה חנות קטנה במיקום מרכזי, מאשר חנות גדולה במיקום אליו לא מגיעים לקוחות טיפוסיים לעסק שלכם.

3. גבשו את הכללים שבהם תוכלו לעמוד במסגרת הסכם שכירות, והקפידו לשלב אותם בחוזה השכירות מול בעל הנכס. בהקשר זה אתם רוצים לייצר לעצמכם גמישות כמה שיותר גבוהה, לאפשר לעצמכם להתמודד עם מצבים בלתי אפשריים, ולהשאיר לעצמכם דרך יציאה מן החוזה בהתאם לקצב ההתפתחות של העסק.

4. חיתמו חוזה שכירות רק לאחר שבחנתם את כל האפשרויות המתאימות, והחלטתם שמדובר במבנה המתאים לכם ביותר. שימו לב, שדמי השכירות יכולים להיות מאוד גבוהים בכל חודש, ולכן ישנה כדאיות גבוהה במציאת נכס במצב רעוע, שאותו תוכלו לשפץ ולהתאים לצרכים שלכם בהשקעה חד פעמית ומוגבלת, אך ליהנות מדמי שכירות נמוכים לאורך שנים.

5. הסתייעו באנשי מקצוע לכל אורך הדרך, על מנת לוודא שאתם לא לוקחים על עצמכם סיכונים מיותרים בתחום של נדלן עסקי, מעבר לסיכונים האינהרנטיים של תהליך הקמת עסק.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות