חפש ב:

סוגי משרדים בתכנון בניין משרדים

נדלן עסקי הוא עולם שונה לחלוטין מאשר נדלן פרטי, והדברים באים לידי ביטוי גם בבחינה של משרדים להשכרה, ובחינת התאמתם לעסק הפרטי שלכם.

ענבר|1.4.2015|17:28|1487 צפיות
התהליך של שכירת משרד הוא תהליך מורכב יותר מאשר שכירת דירה, ובמסגרת התהליך יש לבחון את כל ההיבטים של ניהול ותפקוד העסק בתוך המבנה בו הוא ממוקם, על מנת להבטיח שהמשרד משרת את העסק בצורה מיטבית. בהיבט זה, אתם רוצים להכיר את הפרמטרים המשפיעים על סיווג משרדים על פי החללים הפנימיים שלהם, סיווג המבוסס על מספר נקודות מרכזיות:

חללי עבודה – החללים בהם מתבצעת העבודה בפועל, קרי חדרי העבודה של העובדים השונים במשרד
חללי ישיבות – החללים העומדים לרשות כלל העובדים ומשמשים לצורך קיום פגישות וישיבות עבודה
חללי אחסון – חללים המשמשים לאחסון עזרים עסקיים ומשרדיים כמו ציוד משרדי
חללי שירותים – חללים הכוללים את המטבח, פינת האוכל ושירותי המשרד
חללי מחשוב – החללים הנדרשים להצבת מערכות המחשוב במשרד
חללי שירות – החללים המוענקים למזכירות, דלפק קבלה, עמדות צילום והדפסה וכדומה
חללים טכניים – חללים הנדרשים לצורך שילוב של מערכות טכניות כמו מערת מיזוג אוויר במשרד

בכל תהליך של בחינת נדלן עסקי להשכרה, אתם רוצים לקחת בחשבון את כל סוגי החללים הללו, ולהגדיר מה הם החללים הדרושים לכם ומה הוא השטח הנדרש לכם עבור כל חלל על מנת לוודא שהמשרד אותו אתם בוחרים ממלא את הצרכים של העסק בצורה מיטבית.

בחינת חללי המשרד ביחס לצרכי העסק והעובדים

בהקשר זה, עליכם לבחון שורה של פרמטרים ביחס למשרד אותו אתם בוחרים. כך למשל, אתם רוצים לבחון את ההשפעה של המשרד שאתם בוחנים על הפרודוקטיביות של העסק ושל העובדים, יכולת התנועה של העובדים ממקום למקום, היכולת שלהם לקיים פעילות משותפת ועצמאית במהלך יום העבודה וכדומה. עליכם לבחון פרמטרים תפעוליים כמו עמדות מחשב, עמדות עבודה וכדומה, פרמטרים שירותיים כמו מטבח, פינת קפה, פינת אוכל, שירותים פרטיים ומגוון השירותים להם זקוקים העובדים במהלך יום העבודה על מנת להבטיח עבודה פורייה ואפקטיבית. העולם של נדלן עסקי הוא עולם שונה לחלוטין מעולם הנדל"ן הפרטי, והדברים באים לידי ביטוי גם במצבים כאלה של איתור משרד להשכרה בבניין משרדים.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות