חפש ב:

נדלן בחו"ל – האם זה הזמן להשקיע בארצות הברית?

ארצות הברית היא עדיין יעד אטרקטיבי לכל מי שעוסק בתחום של נדלן בחו"ל ועל אף שהמצב אינו זהה למצב בשנת 2008, הפוטנציאל עדיין קיים.

ענבר|1.4.2015|17:26|3213 צפיות
הגיהנום של אחד הוא גן עדן של אחר, ואין פתגם טוב יותר מזה כדי לתאר את המשבר האחרון של שנת 2008 בארצות הברית. עבור אזרחי ארצות הברית היה זה מן הסתם משבר משמעותי שהשפיע מאוד על איכות החיים שלהם ופגע ברמה האישית בהמון אזרחים, אך במקביל פתח הזדמנויות נדירות בעולם הנדל"ן עם צניחת מחירי הדירות בכל רחבי ארצות הברית. באותה התקופה, היו יזמי נדל"ן שזיהו את העניין עוד בתחילתו, וגזרו את הקופון במהלך השנים האחרונות, אך השאלה היא האם זה הוא עדיין המצב.

לא כמו פעם, אבל עדיין הרבה פוטנציאל
התשובה היא כמובן לא, ומאז אותו משבר הצליח שוק הנדל"ן האמריקאי להתאושש, אך אין זה אומר שהמצב הנוכחי לא מגלם בתוכו הזדמנויות אטרקטיביות יותר מבדרך כלל. המצב הנוכחי אמנם לא דומה לזה של 2008 או 2009, אבל שוק הנדל"ן האמריקאי בהחלט עדיין לא התאושש לגמרי, ועדיין רמת המחירים במדינה נמוכה יותר ממצב העניינים הרגיל. יחד עם זאת, אם בשנת 2009 יכולתם להגיע לארצות הברית, ולקנות כל דירה שהצבעתם עליה בהסתברות גבוהה להשקעה טובה, היום כבר יהיה עליכם לעבור תהליך יסודי יותר של בחינת הנכסים השונים לעומק.

בחירת נכסים בצורה חכמה

הפרמטר החשוב ביותר שאתם רוצים לבחון הוא האזור בו אתם מתכוונים להשקיע. מיקום הוא פרמטר חשוב בכל עסקת נדל"ן ובכל עת, אך הוא מקבל משנה חשיבות במצב העניינים הנוכחי בו חלק מהאזורים בארצות הברית התאוששו לחלוטין, וחלקם עדיין נמצאים בעיצומו של תהליך ההתאוששות ועדיין מציעים הזדמנויות אטרקטיביות מעבר לרגיל. אם אתם פעילים בתחום של השקעות נדלן בחו"ל, אתם כבר צריכים להיות בעלי מתודולוגיית השקעה שאותה אתם רוצים ליישם גם במקרה זה, ובתוכה גם פרמטר המיקום.

עדיף על פני השקעה בארץ בעת הזו

השאלה היא למה להשקיע בנכסי נדלן בחו"ל ולא בארץ, והתשובה היא ששוק הנדל"ן בארץ נמצא ברמת שיא, או מתקרב לרמת שיא שלאחריה צפויה ירידה במחירי הנדל"ן, לפחות על פי ההיגיון הבריא, אם כי לעולם אין לדעת. בדיוק במצבים כאלה, אפשר לנתב כספי השקעה קיימים לערוצים אטרקטיביים יותר בחו"ל.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות