חפש ב:

נדלן עסקי והשבחת נכסים

השבחת נכסים הוא תחום שלא זוכה אולי לתשומת הלב הראויה לו בעולם הנדל"ן, בעיקר בקרב משקיעים פרטיים שנכנסו לתחום רק בשנים האחרונות, אך בפועל מדובר באחד התחומים המעניינים והרווחיים ביותר בתחום.

ענבר|1.4.2015|17:14|1181 צפיות

 השבחת נכס, משמעותה העלאת ערך הנכס באמצעים פשוטים יחסית, ומתוך ידיעה ברורה שעלות ההשבחה תהיה נמוכה יותר משיעור העלייה בשווי הנכס. כך למשל, אם מדובר בתחום של נדלן עסקי, אתם יכולים לקנות בניין משרדים רעוע למדי, להשביח אותו במהלך תקופה של מספר חודשים, ולמכור אותו או להעמיד את המשרדים בו להשכרה ברמת מחיר גבוהה בהרבה מזו שהשתקפה בנכס לכשקניתם אותו.

יכולות מקצועיות מעבר להשקעה סטרילית
אחרי שאמרנו את זה, השבחת נכסים הוא מקצוע בפני עצמו, מקצוע שחורג מהמודל הסטרילי של השקעה בנדל"ן והשקעות בכלל, ודורש גם יכולות מקצועיות ומסחריות מתקדמות. כאשר אתם רוכשים נכס במטרה להשביח אותו ולהעלות את ערכו, אתם צריכים להיות מומחים באיתור הזדמנויות השקעה בנדל"ן, להיות מסוגלים להתמקח על המחיר ולהוציא את המחיר הזול ביותר שאפשר להוציא עבור אותו הנכס, ואתם צריכים גם לדעת כיצד להשביח את הנכס בצורה אפקטיבית.

יכולת השבחה בעלות נמוכה
השבחת נכס היא פעולה הדורשת השקעה כספית, ובמקרים רבים, היכולת שלכם לבצע את ההשבחה במחירים אטרקטיביים יכולה להיות ההבדל בין רווח התואם את המהלך, ובין רווח קטן שלא לדבר על הפסד. אדם המתמחה בהשקעה בנכסים באמצעות רכישתם והעמדתם להשכרה, או מכירתם כעבור זמן ברווח שולי, לאו דווקא מתאים לתחום של השבחת נכסים, גם כאשר מדובר בנכסי נדלן עסקי.

להכיר את התחום לפני שנכנסים אליו
בדיוק מהסיבות האלה, הכניסה לתחום זה של השבחת נכסים צריכה להתבצע עם מחשבה תחילה, תוך היכרות עם כל היכולות הנדרשות כדי להצליח בו. אין זה אומר שאתם לא יכולים ללמוד את התחום ולהתמקצע בו, אבל זה בהחלט אומר שבהתחלה יהיה עליכם לנהוג בצורה שונה מאשר משקיעים מקצועיים העוסקים בתחום, ולעיתים זה גם אומר לשכור את שירותיו של איש מקצוע או חברה מקצועית שיכולה ללוות אתכם ולהשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות