חפש ב:

שטחים חקלאיים להשקעה – איך, כמה ואיפה כדאי?

אם אתם מתכוונים להיכנס לתחום של מגרשים וקרקעות להשקעה, אתם רוצים ללמוד היטב על התחום של שטחים חקלאיים, שהרי מדובר בתחום מאוד רווחי שיכול להיות היהלום שבכתר תיק ההשקעות שלכם. מצד שני, אותו יהלום יכול להפוך לפחם באותה המידה, ולהשקעה הגרועה ביותר שלכם.

ענבר|1.4.2015|17:1|1315 צפיות
כל תחום שמציע תשואה גבוהה במיוחד, כרוך גם בסיכון גבוה יותר יחסית, ועל כן אתם רוצים ללמוד היטב את התחום לפני שאתם מבצעים בו מהלכים קריטיים.

שלוש נקודות מרכזיות לבחינה:
את הנושא יהיה עליכם ללמוד לעומק, ולהיעזר בהתחלה באנשי מקצוע שיסללו עבורכם את נתיב הכניסה לתחום, ויאפשרו לכם ללמוד אותו בראש שקט. יחד עם זאת, ישנם כבר מספר פרמטרים שאתם יכולים להכיר ושיעניקו לכם את כרטיס הכניסה לתחום:

איפה לחפש קרקעות חקלאיות להשקעה – השאלה הראשונה שאתם צריכים לענות עליה היא היכן עליכם לחפש את הקרקע הבאה שבה תשקיעו. כאשר מדובר על שטחים חקלאיים אתם רוצים לאתר שטחים הנמצאים בקרבה לאזורי מגורים, או עורקי תחבורה מרכזיים, ושמדובר באזור בתנופת התפתחות, כך שישנה סבירות גבוהה שבמהלך העתיד הקרוב תופשר הקרקע, וייעודה ישונה לקרקע לבנייה. זה אולי נשמע קל, אבל זה לחלוטין לא פשוט לאתר קרקע כזאת שעומדת למכירה, וגם לקנות אותה במחיר אטרקטיבי.

כמה עולה קרקע חקלאית – מגרשים וקרקעות הוא תחום מאוד ייחודי בעולם הנדל"ן ורמות המחיר נקבעות כמובן לפי היגיון שוק כללי, אבל לצד זאת, ישנו משקל רב ליכולות המסחר שלכם ושל הצד מולו אתם עומדים. בתהליך הרכישה, אתם רוצים להצטייד בכל יכולות המסחר וההתמקחות שלכם, ואם אין לכם את אלה, היעזרו באיש מקצוע שילווה אתכם. זה יכול להיות עורך דין או חברה המספקת שירותי השקעות נדל"ן.

איך לרכוש את הקרקע – תהליך הרכישה של הקרקע הוא תהליך פשוט למדי ברמה הפרוצדורלית, אך כזה שדורש מספר מהלכים מקדימים מצידכם כמו בחינת הבעלות על הקרקע, פוטנציאל שינוי הייעוד שלה, המרחק מאזור מיושב, תכניות מיתאר קיימות ותכניות עתידות סביב הקרקע. הסתייעו באיש מקצוע לעניין זה. 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות