חפש ב:

נדלן עסקי – קונים בזול, מוכרים ברווח

עולם הנדל"ן הוא עולם גדול ומגוון המציע אין ספור אפשרויות השקעה ויצירת תשואה באין ספור דרכים וטכניקות. אחת הטכניקות הפחות מוערכות, אך היותר רווחיות היא הטכניקה של רכישת נדלן עסקי או פרטי בזול, השבחת המבנה או הנכס, ומכירתו ברווח.

ענבר|1.4.2015|16:55|4136 צפיות
אחרי שאמרנו את זה, כדאי גם להבין מדוע טכניקה זו אינה כל כך שכיחה, והסיבה לכך היא שלצורך ביצוע מהלך השקעה כזה, נדרשת רמה גבוהה של מקצועיות בעולם הנדל"ן.

זיהוי הפוטנציאל הנסתר של הנכס
מהלך כזה של רכישה בזול ומכירה ברווח, דורש מכם יכולת יוצאת דופן לזהות עסקאות זולות, עסקאות שאף אחד אחר לא מזהה אותן, ואף אחד אחר לא מצליח להעריך את הפוטנציאל האמיתי שלהן. מרבית האנשים המעוניינים להשקיע בנדל"ן, יגיעו לנכס במצב מוזנח ויחליטו שזה לא בשבילם, מכיוון שהם אינם מצליחים לראות את הערך העקיף של הנכס, הערך הפוטנציאלי שלו. כדי לבצע עסקת רכישה בזול ומכירה ברווח, עליכם להגיע בדיוק לאותם נכסים שנראים חסרי סיכוי, ולהפוך אותם לנכסים האטרקטיביים והרווחיים ביותר שיכול יזם נדל"ן לחשוב עליהם.

הכל חייב להיות בזול, מאוד בזול
בנוסף לכך, הטכניקה של קניית נדלן עסקי או פרטי בזול, ומכירתו ברווח, דורשת מכם יכולות נוספות הדומות כבר יותר ליכולות עסקיות. כדי לממש את הפוטנציאל של מהלך כזה, אתם צריכים להיות סוחרים מצויינים, במטרה אחת ברורה, להשיג את הכל בזול, הכי זול שאפשר. אתם רוצים לקנות את הנכס בזול, ואתם רוצים גם להעביר אותו את תהליך ההשבחה הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. משקיעי נדל"ן רבים הם פשוט אנשים שיש להם כסף ורוצים להשקיע אותו בצורה בטוחה יחסית, אך אין להם את יכולות המסחר הנדרשות למהלך מסוג זה.

האם זה מתאים לכם?
אחרי שאמרנו את זה כל זה, אתם אמורים להבין עכשיו שקניית בזול ומכירה ברווח הוא תחום מאוד כדאי ואטרקטיבי בתחום הנדל"ן, אך הוא גם דורש יכולות יוצאות דופן, ואם אין לכם את היכולות האלה, אתם לא רוצים להיכנס לתחום זה, ולגלות שמדובר בעסק לכל דבר, יותר מאשר כערוץ השקעה סטרילי.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות