חפש ב:

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות

קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.

ענבר|23.3.2015|10:38|4797 צפיות
ההבדל בכלל בין השקעה פיננסית ובין השקעת נדל"ן היא מידת היציבות של ההשקעה. עולם הנדל"ן נחשב לעולם יציב הרבה יותר משווקים פיננסיים אחרים כמו שוק המט"ח או שוק המניות. נדל"ן הוא צורך אנושי בסיסי והביקוש לו תמיד יתקיים כנתון. ייתכן שגם שווקים פיננסיים אחרים יכולים להציג עלייה לאורך זמן, אלא שהתנודות בשווקים אלה יכולות להיות כל כך חדות, כדי לגרום לנו לצאת מהמשחק באופן בלתי מתוכנן, ממש רגע לפני שהשוק פורץ מעלה.

זה רק עניין של זמן
קרקעות להשקעה להבדיל, הוא תחום בו ניתן לייצר תשואה משמעותית גם אם זה לוקח שנים. כך למשל, קרקע חקלאית היא קרקע שאותה ניתן לקנות מאוד בזול, וברגע שהיא מופשרת ניתן לייצר עליה רווח עצום. מן הצד השני אפשר לטעון שמשקיע יכול לקנות קרקע חקלאית, שלא תופשר לעולם, וזו היא אכן טענה לגיטימית, אלא שמשקיע רציני חייב לבצע את ההשקעה רק כאשר יש לו את כל הכלים ואת כל הידע הנדרש לביצוע השקעות בעולם הנדל"ן.

סיכויי הצלחה לפי רמת הידע המקצועי
בעולם הנדל"ן, בניגוד לעולם הפיננסים, ידע מקצועי הוא כלי שיכול לעשות את ההבדל. אם אתם יודעים לבחור את ההשקעות שלכם בצורה נבונה, אם יש לכם סבלנות, אם אתם יודעים למצוא הזדמנויות השקעה אטרקטיביות כשצריך והיכן שצריך, ההצלחה שלכם היא כמעט מובטחת, והשאלה היא רק שאלה של זמן. לעומת זאת, בעולם הפיננסים, אתם יכולים להיות בעלי ידע מעמיק, ועדיין להפסיד את כל כספיכם בתנודות בלתי צפויות שנובעות מאירועים בלתי צפויים שיכולים להתרחש על פני כל נקודה בגלובוס.

רמת סיכון נמוכה יותר
קחו למשל את אירועי האחת עשרה בספטמבר. אירוע כזה יכול לגרום לאובדן של מאות מיליארדי דולרים כספי השקעה בשוקי המט"ח והמניות, והכל ברגע אחד, אבל האירוע הזה לא השפיע כהוא זה על העולם של קרקעות להשקעה. זאת אמנם דוגמא קיצונית, אך היא משקפת נאמנה את הסיכון הרב בהשקעה בשווקים פיננסיים, סיכון שלא בא לידי ביטוי בעוצמה דומה בעולם הנדל"ן.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
נושא >>
יוסו, 12/03/2015 0:00
המאמר זה מדויק >>
שמעוןןןן, 12/03/2015 0:00
רציתי להגיד שקראתי את המאמר הז עד סופו ויש לי כמה הערות >>
גיל, 31/03/2015 18:25
השקעה פיננסית >>
רוני, 01/04/2015 12:00
גשד >>
גל, 01/04/2015 12:11
אין לי הרבה מה להגיד >>
אור, 01/04/2015 12:14
שדגע >>
עוד תגובה, 01/04/2015 12:14
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות