חפש ב:

נדלן להשקעה – הכל על קבוצות רכישה

אם אתם עושים את צעדכם הראשונים בתחום של נדלן להשקעה ומעוניינים לבחון את האפשרות של הצטרפות, כדאי ללמוד תחילה מספר דברים אודות קבוצות רכישה.

ענבר|23.3.2015|10:37|1708 צפיות
קבוצת רכישה היא התאגדות של אנשים בעלי אינטרס משותף, במטרה ברורה לקבל תנאים טובים יותר על עסקת נדל"ן, בין שמדובר על רכישת דירה ובין שמדובר על שיפוץ בניין או כל פעולה אחרת בהקשר נדל"ני. קבוצת הרכישה מוקמת על ידי מספר אנשים היוזמים אותה, בונים את הקווים המנחים שלה, את המטרות שלה ובהתאם לכך מתחילים בתהליך של גיוס אנשים המעוניינים להשתתף בקבוצה. קבוצת רכישה הוא פורמט אטרקטיבי ופופולארי במיוחד בכל הקשור לעולם של נדלן להשקעה.

גיבוש קבוצת הרכישה
במסגרת תהליך גיבוש הקבוצה, ותחילת פעילותה, ייתכן מאוד שחברי הקבוצה יידרשו להשקיע כספים כבר בשלבים הראשונים, כספים שישמשו גם כדמי רצינות, וגם כמקור המימון של פעולות שאמורה קבוצת הרכישה לבצע. כך למשל, אם מדובר על קבוצת רכישה המעוניינת לשפץ קבוצת בניינים, כנראה שחברי הקבוצה לא יידרשו להניח סכומים כספיים כלשהם על השולחן, מראש. יחד עם זאת, אם מדובר על קבוצת רכישה המיועדת לבנות בניינים, ייתכן שכל כספי ההקמה מיועדים להגיע מחברי הקבוצה עצמה.

ההשפעה של קבוצת רכישה על העלויות
השאלה היא האם קבוצת רכישה אכן יכולה לייצר חסכון כספי משמעותי, והאם היא יכולה לייצר תנאים טובים יותר בכל הקשור לתחום של נדלן להשקעה. התשובה היא כמובן שהכל תלוי באופן בו מתנהלת הקבוצה, ובמנהיגות של יוזמי הקבוצה. הישגי הקבוצה תלויים באופן ישיר בפעולות שמבצעים מנהיגי הקבוצה, ובאופן בו הם מנהלים אותה. החסכון הכספי שניתן להשיג באמצעות קבוצת רכישה יכול להגיע להיקפים דרמטיים, והוא יכול להגיע להיקפים מאוד שוליים אם בכלל, ולכן חשוב מאוד לבנות את הקבוצה בצורה חכמה, ולבחון את פעילותה באופן רציף.

בחירת קבוצת רכישה
אחרי שאמרנו את כל זה, ראוי לציין שישנה מגמה בולטת של קבוצות רכישה הצומחות כמו פטריות אחרי הגשם, רבות מהן לא ראויות כלל להיחשב לקבוצות רכישה, וחלקן אף פועלות באופן שרלטני. כניסה לקבוצת רכישה צריכה להתבצע בצורה יסודית, וכדאי לעשות אותה גם בסיוע של אנשי מקצוע שיכולים לבחון את הדברים עבורכם, ולסייע לכם לקבל החלטה נבונה.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות