חפש ב:

חברות בנייה – נקודות שיש לשקול לפני שבוחרים חברה

חברות בנייה הן חברות עסקיות שאתם יכולים ורוצים לבחון היטב לפני שאתם מבצעים מולן עסקה. הסתייעו באנשי מקצוע וודאו שאתם בוחרים נכון.

ענבר|23.3.2015|10:23|938 צפיות
ובכן, בחירת חברות בנייה הוא לא עניין של מה בכך, ולא תמיד יש לנו באמת את האפשרות לבחור את החברה המועדפת עלינו. הדבר שאנחנו באמת בוחרים בו הוא המקום בו אנחנו רוצים לגור, ובהתאם לכך, אנחנו לעיתים נאלצים לעבוד עם חברת הבנייה המקימה פרויקט באותו המקום. יחד עם זאת, אם קיימת גמישות במיקום המדוייק בו אתם רוצים לגור, אתם בהחלט רוצים ליישם מספר מהלכים לפני שאתם בוחרים את חברת הבנייה שאיתה תעבדו:

חברות בנייה הן חברות עסקיות לכל דבר, חברות הפועלות בתוך סיכון עסקי ופיננסי קבוע, וכאשר אתם רוכשים דירה מחברת בנייה, אתם נוטלים על עצמכם חלק מאותו סיכון. על כן, לפני שאתם חותמים על הסכם רכישה, אתם רוצים לבחון את החברה בצורה יסודית, לוודא שהיא אינה מצויה בקשיים פיננסיים קריטיים, ויש לה את האיתנות הפיננסית הנדרשת. את השלב הזה מומלץ לבצע בליווי איש מקצוע.

חברת בנייה היא ארגון עסקי עם תרבות ארגונית כמו כל חברה אחרת, ובדרך כלל התוצרים שהיא ייצרה בעבר, יהיו דומים לתוצרים שהיא תייצר בעתיד. אם יש לכם את היכולת לעשות זאת, בחנו פרויקטים קודמים שביצעה החברה, בידקו את רמת הבנייה, את סגנון הבנייה, את רמת הגימור, ואת הניסיון של הדיירים באותם פרוייקטים עם החברה כאשר הזדקקו ממנה למימוש אחריות, תיקון ליקויים וכדומה. הממצאים שתמצאו יאפיינו כנראה גם את ההתקשרות שלכם מול אותה חברת בנייה.

בחנו את גבולות הגמישות שלכם, ומתחו אותה עד הקצה. כאמור, בחירת דירה לא מתבצעת על פי בחירת חברות בנייה, אלא על פי מיקום. יחד עם זאת, לכל אחד מאיתנו יש רמה של גמישות מסויימת בתהליך הבחירה, וככל שתאתרו ותגדירו את גבולות הגמישות שלכם, כך תוכלו להימנע מהחלטות נמהרות ופזיזות שתתחרטו עליהן לאחר מכן. הגדירו את גבולות הגמישות שלכם, ומתחו אותה כמה שתוכלו, גם אם זה אומר לקנות דירה ברחוב סמוך, כי באותו הרחוב בונה חברה הרבה יותר יציבה ואיכותית.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות