חפש ב:

קרקעות להשקעה – מביטים אל האופק

בכל הקשור לתחום של קרקעות להשקעה, ישנה חשיבות רבה לנתונים הנוכחיים של הקרקע, אך לא פחות מכך לתחזית רחוקת הטווח עבור אותה הקרקע.

ענבר|2.3.2015|12:56|3063 צפיות
עולם הנדל"ן הוא עולם מגוון המכיל שורה של סוגי נכסי נדל"ן, וכל סוג נדל"ן דורש שורה שונה של התמחויות וידע מקצועי. אחד המכנים המשותפים לכל השקעה בתחום הנדל"ן הוא היכולת של המשקיע להביט אל האופק, אפילו אם האופק נראה שונה לחלוטין מן ההווה. יחד עם זאת, ישנו תחום אחד שבו נושא זה הוא החשוב ביותר, תחום קרקעות להשקעה. קרקעות הם למעשה הבסיס עליו מתפתח הנדל"ן, והתחום שמושפע בצורה המהותית ביותר על ידי הרגולציה.

מביטים קרוב, משקיעים רחוק
ייעודי קרקע, הפשרת קרקע ושינוי ייעוד הם שלושה נושאים הנחשבים לקריטיים ביותר בתחום של קרקעות להשקעה, וגם לתחומים המושפעים בצורה החדה ביותר על ידי הרגולציה. כאשר אתם בוחנים קרקע לצרכי השקעה, אין שום משמעות למה שקורה היום או למה שקרה אתמול, אלא רק למה שיקרה בעתיד, ובדרך כלל בעתיד הרחוק. כמובן שישנם שורה של פרמטרים ואלמנטים בסביבה הנוכחית אותם יהיה עליכם לבחון, פרמטרים כמו קרבה לעורקי תחבורה, קרבה לאזורים מיושבים, לאזורי מגורים, תעשייתיים או מסחריים וכדומה, אך בסופו של דבר, כל שינוי שיבוצע בקרקע, ושצפוי לייצר עבורכם את התשואה הנדרשת, הוא שינוי שאותו יהיה עליכם לזהות היום באמצעות מבט אל האופק.

תפיסת ההשקעה
המונח מבט אל האופק הוא מונח המגלם בתוכו מכלול שלם של מסרים, ערכים ותפיסת עולם בכל הקשור לתחום של קרקעות להשקעה, ובראש ובראשונה ההבנה הפשוטה שלא מדובר על השקעה לטווח קצר, שאפשר לקוות בה לתשואה יוצאת דופן בתוך זמן קצר, אלא על השקעה שהמימוש שלה יכול לבוא לידי ביטוי עוד שנים רבות, ואף עשרות שנים רבות. הבנה זו אמורה להשפיע בצורה ברורה גם על תהליך בחירת הקרקע.

קרקעות אטרקטיביות להשקעה
כאשר אתם בוחרים קרקע בה אתם רוצים להשקיע, אינכם צריכים לנסות לצפות מה יקרה איתה בשנה או השנתיים הקרובות, ואינכם צריכים למקד את עצמכם סביב קרקעות שכבר יש עבורן תכניות ברורות לטווח המיידי, אלא דווקא קרקעות שאף אחד אחר לא מסוגל עדיין לראות את הפוטנציאל שלהן בטווח הארוך. אלה הן הקרקעות שנחשבות לאטרקטיביות ביותר.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
דירות קבלן או דירות יד שניה – מה נכון יותר?
רכישת דירות קבלן היא רכישה שונה מדירות יד שניה. לכל בחירה יש את היתרונות, החסרונות והמאפיינים שלה, ועליכם לבחון כל מקרה לגופו.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה – דברים שכדאי לדעת על שטחים למכירה
בעולם של קרקעות להשקעה תוכלו לפגוש אין ספור הזדמנויות והצעות מפתות, אך כדי להצליח באמת, יהיה עליכם לבחון כל הצעה בצורה מפוכחת ומקצועית.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה במרחבים עירוניים
התחום של קרקעות להשקעה דורש רמה גבוהה של מקצועיות וידע מתמחה, אך תוכלו להתחיל בכך שתנסו לאתר קרקעות חקלאיות במרחבים אורבניים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות