חפש ב:

האם קניית דירה מקבלן מתאימה לכל אחד?

כל אחד יכול לבצע עסקה של קניית דירה מקבלן, בדיוק כמו שכל אחד יכול לבצע עסקה של קניית דירה יד שנייה, ועדיין צריך להבין את ההבדל, ולפעול בהתאם.

ענבר|2.3.2015|12:46|654 צפיות

ובכן, התשובה היא כמובן כן, ולכל אחד עומדת האפשרות לקנות דירה חדשה מקבלן, או לחילופין לקנות דירה יד שנייה. זהות הקונה אינה רלוונטית בכלל לסוג הדירה אותה הוא קונה, בין שמדובר על דירה חדשה ובין שמדובר על דירה יד שנייה, ואחרי שאמרנו את זה, כל אחד שמעוניין לבצע קניית דירה מקבלן, חייב להתאים את עצמו למהלך זה, ולבצע אותו כנדרש על מנת להבטיח את כספו, ועל מנת להבטיח שהוא יקבל את הדירה המיוחלת על פי התנאים, ההבטחות וההסכם, וללא סיכון מיותר. בהיבט זה, אפשר לומר שלא כל האנשים נוהגים בצורה המתאימה, מה שמוביל במקרים מסויימים לקטסטרופות אישיות.

קניית דירה מקבלן לעומת דירת יד שנייה
בכל סוג של רכישת דירה ישנם מספר סיכונים שיש לתת עליהם את הדעת. כאשר מדובר על קניית דירה יד שניה הסיכונים יכולים להופיע בצורה של דירה מעוקלת, ממושכנת, שאינה רשומה בטאבו על שם המוכר, ואם לא תבחנו את הדברים לעומקם, אתם תגלו את זה כשכבר יהיה מאוחר מדי. סיכונים נוספים במקרה זה יכולים לנבוע מעצם המצב ההנדסי של המבנה, עד כמה הוא מיושן, עד כמה התשתיות בלויות או במצב תקין, ועד כמה הוסתרו מכם כל אלה באמצעות שכבה עבה של צבע.

סיכונים שאפשר למזער
כאשר מדובר על קניית דירה מקבלן הסיכונים הם שונים ואחרים, ויכולים להיות גדולים הרבה יותר. קבלן או איש עסקים הנושא איתו סיכון עסקי, וכאשר אתם בוחרים לקנות דירה מקבלן מסויים, אתם לוקחים על עצמכם חלק מהסיכון העסקי שלו. כשלון שלו, אומר אובדן של כל כספכם. על כן, עליכם לבחון את הקבלן איתו אתם עובדים לפני שאתם משקיעים את השקל הראשון, ואתם רוצים לעשות את זה בצורה יסודית ומקיפה, אפילו בסיוע אנשי מקצוע.
סיכונים נוספים יכולים להופיע בצורה של בנייה לא תקינה, ליקויים בטיחותיים, הנדסיים ואסתטיים, וגם את זה תוכלו לפתור באמצעות בדיקת בדק בית אותה תוכלו להזמין מייד לאחר קבלת הדירה. כל דירה מתאימה לכל אחד, אך כל אחד צריך להתאים את עצמו לסוג העסקה שהוא מבצע. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות