חפש ב:

נדלן להשקעה – איך לעשות את זה נכון?

נדלן לשקעה הוא תחום שאמור להעניק לכם הזדמנות לתשואה אטרקטיבית בסיכון נמוך. וודאו שתם עושים את הדברים בצורה נכונה כדי שכך גם יהיה.

ענבר|2.3.2015|12:41|923 צפיות
אם אתם קוראים עיתונים וצופים במהדורות החדשות, אתם לבטח מודעים לתהליכים שעובר שוק הנדל"ן המקומי המציג עליות מחירים חדות במהלך חצי העשור האחרון. מצב זה קורץ לאנשים רבים המעוניינים להשקיע את כספם בערוצים מניבים שייצרו עבורם תשואה משמעותית, אך כדי להיכנס לעולם של נדלן להשקעה, עליכם להבין תחילה מה זה אומר. ובכן, כאשר אתם רוכשים נכס נדל"ן לצורך השקעה, ישנן מספר אפשרויות ליצירת התשואה הנדרשת: רכישת נכס, השבחתו ומכירתו במחיר גבוה יותר, רכישת נכס בסביבה המאופיינת בעלויות שכ"ד גבוהות ויצירת התשואה מהשכרת הנכס לאורך שנים, או רכישת נכס מתוך הנחה מובהקת שמחירו יעלה בשנים הקרובות וניתן יהיה למכור אותו ברווח משמעותי.

בחירת נכס בצורה שקולה ורציונלית
הנתונים מראים שבמהלך 7 השנים האחרונות, מחירי הנדל"ן עלו בעשרות אחוזים ואף הכפילו את עצמם באזורי ביקוש מרכזיים. כשאלו הם פני הדברים, בדרך כלל אפשר לצפות לכך שהמחירים ירדו למשך תקופה מסויימת על מנת לאזן את עצמם, אלא שבפועל לא באמת אפשר לדעת מה צופן העתיד, והמחירים יכולים לנוע לכל כיוון, בכל רמה. מאחר ואתם מחפשים השקעה יותר בטוחה מאשר השקעה בבורסה, עליכם לבסס את ההשקעה על תשואה מובטחת גם במקרה של ירידת מחירים, וכדי להשיג זאת, עליכם להשקיע את מרב הזמן והמאמץ שלכם בבחירת הנכס שאתם קונים באזור האטרקטיבי ביותר, שאולי כיום נראה כמו אזור נחות, אך זה בדיוק מה שמעניק לו את הכדאיות להשקעת נדל"ן בזול ויצירת תשואה גבוהה לאורך זמן.

מזעור הסיכון ומקסום התשואה
כמו בכל עסקה פיננסית, המטרה שלכם היא למזער את הסיכון ולמקסם את התשואה. מזעור הסיכון נובע בראש ובראשונה מהגישה שלכם להשקעה. כאשר מדובר על נדלן להשקעה עליכם להניח שהכסף המושקע לא יהיה זמין עבורכם למשך שנים ארוכות, וייתכן שיעברו שנים ארוכות עד שההשקעה תבשיל ותניב את התשואה הנדרשת. מרגע שהפנמתם את הגישה הזו, השקעת נדל"ן הופכת להיות אחד מסוגי ההשקעות המציגות את רמת הסיכון הנמוכה ביותר. אל תוך זה צריך לשלב כמובן את הפרמטרים בבחירת הדירה, ברכישה מקבלן מורשה, בחתימת הסכם הרכישה על ידי עורך דין וכדומה.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות