חפש ב:

נדלן להשקעה כערוץ השקעה בטוח יחסית

בונים תיק השקעות בתחום של נדלן להשקעה ונהנים מרמת סיכון נמוכה יחסית, בשוק שמציג צמיחה קונסיסטנטית לאורך זמן, ומפוטנציאל גבוה לתשואה

ענבר|2.3.2015|12:40|908 צפיות
אם אתם אנשי השקעות, ערוץ הנדל"ן מציע לכם ערוץ השקעה ברמת בטחון גבוהה יחסית. כאנשי השקעות אתם לבטח מודעים לכך שאין השקעה ללא סיכון, אחרת כל אחד היה משקיע בכל דבר, אלא שרמת הסיכון בהחלט משתנה בין ערוצי ההשקעה השונים, ועל המשקיע למצוא בדיוק את הערוצים האלה, ובתוכם למצוא את ההזדמנויות בעלות הסיכון הנמוך ביותר, ועם פוטנציאל התשואה הגבוה ביותר.

ערוץ השקעה שצומח לאורך זמן
ככלל, עולם הנדל"ן מציג רמה נמוכה של סיכון פשוט מכיוון שמדובר בנכס קבוע, שלאורך השנים נהנה מרמה קבועה של עליית שווי, כמובן ככלל. בממוצע, עולים מחירי הנדל"ן בארץ בכ 2.5% בשנה, מה שמעניק לכל אדם הנכנס לתחום של נדלן להשקעה ערוץ שבו הפוטנציאל קיים, הוא אינו ענק, אבל הוא קיים, ולצד זאת גם הסיכון הוא נמוך למדי ביחס לערוצי השקעה אחרים כמו בורסה, מט"ח, הון סיכון וכדומה.

גם בתחום של נדלן להשקעה – קונים בשפל, מוכרים בשיא
יחד עם זאת, גם בתוך עולם זה חשוב למצוא את ההזדמנויות המסוכנות פחות והמוצלחות יותר. כך למשל, רכישת דירה בתנאי שיא של השוק יכולה להתברר כהשקעה גרועה שתשאיר אתכם עם תשואה אפסית לאורך שנים ארוכות. במידה ושיא זה הוא למעשה טיפינג פוינט שבה השוק מתהפך, אתם עלולים גם להפסיד. על כן, כמו בכל ערוץ השקעה, גם בתחום של נדלן להשקעה ישנה חשיבות לשמור על הכלל הפשוט ולפיו קונים בשפל, ומוכרים בשיא.

גמישות השקעה גבוהה
בעולם הנדל"ן המטרה היא לא תמיד לקנות ולמכור ברווח, וישנו גם מודל של השקעה לטווח ארוך או יצירת התשואה באמצעות מודל של השכרה, אך התנאי של רכישה בשפל צריך להיות קו מנחה בתפיסת ההשקעה שלכם. מאחר ומדובר בענף שבו ההשקעה אינה מתבצעת כדי ליצור רווח מהיר, גם זיהוי של השפל בעיתוי מוקדם מדי או מאוחר מדי יכול לייצר עבורכם תשואה אטרקטיבית. אתם אינכם מסכנים כמות של כסף באופן כזה, שירידת ערך הנכס בטווח הקצר עלולה לגרום לכם לפשיטת רגל, ויש לכם את היכולת לספוג ירידה נוספת בשוק, לפני שהוא יתהפך ויתחיל שוב לעלות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות