חפש ב:

מה הם נכסים אטרקטיביים עבור נדלן להשקעה?

נכסים אטרקטיביים עבור פעילות נדלן להשקעה הם עניין של עיתוי ושל מודל השקעה אישי. האטרקטיביות היא יחסית ומשתנה, ועליכם יהיה לזהות אותה בעצמכם.

ענבר|2.3.2015|12:35|979 צפיות
כמו בכל פעולת השקעה, הדבר המעניין ביותר את המשקיע, הם אותם נכסים שעליו להשקיע בהם, אותם נכסים שיוכלו להפיק עבורו את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית. השאלה היא מה הם הנכסים שנחשבים לאטרקטיביים ביותר בעולם של נדלן להשקעה, והתשובה היא שכל נכס יכול להיות נכס אטרקטיבי כל עוד הוא עומד בסט של קריטריונים שהגדרתם בעצמכם, על סמך מידע מקצועי שלמדתם בדרככם אל קריירת ההשקעה שלכם בנדל"ן.

כל נכס יכול להיות אטרקטיבי, או לא

רבים מהמשקיעים המצליחים ביותר חיפשו את הנכסים להשקעה בהם השקיעו את כספם במקומות שאף אחד לא דימיין שאי פעם יוכלו להפוך למוקדי השקעה. העניין הוא שרבים מהמשקיעים הכושלים ביותר חיפשו את הנכסים שלהם להשקעה בדיוק באותו מקום. הם בחרו נכסים שונים, הם עשו את זה בתקופות שונות, ולא היו בידיהם הכלים לבחון את הנכסים בצורה רציונלית ואפקטיבית שבסופו של דבר תפיק עבורם רמה של כדאיות להשקעה, כלי חשוב ומרכזי עבור כל משקיע בעולם הנדל"ן.

נדלן להשקעה - עולם ללא נוסחאות
אתם יכולים למצוא דירת שני חדרים בעיר באר שבע בשנת 2000, כשאף אחד בכלל לא חושב על באר שבע, ולהפוך לאנשים עשירים מאוד אחרי 10 שנים כשבאר שבע חווה צמיחה ופריחה מואצת. אתם יכולים גם למצוא דירת שני חדרים בעיר באר שבע בשנת 2010, כשכבר כולם יודעים שבאר שבע נמצאת בתנופת צמיחה, ולגלות שקניתם נכס יקר שכנראה לעולם לא תוכלו למכור ברווח משמעותי, אם בכלל. התחום של נדלן להשקעה הוא אינו תחום של נוסחאות, אין הצלחות שרשומות על שמו של מישהו. זה הכל עניין של לעבוד בצורה מסודרת עם הידע המקצועי הנדרש.

אטרקטיביות היא עניין של עיתוי וסגנון אישי
נכסים אטרקטיביים הופכים לכאלה לאור המאפיינים הפרטיים שלהם, במהלך תקופת הזמן בה אתם בוחנים אותם. בתקופה אחת נכסים אלה יכולים להיות אטרקטיביים מאוד, ובתקופה אחרת הם יכולים להיות הכי פחות אטרקטיביים, והדבר נכון לגבי כל סוג של נכס, החל ממחסן קטן של חמישה מטר מרובע, וכלה בקרקע ענקית של 30 דונם. פתחו לעצמכם את מודל ההשקעה שלכם ודבקו בו.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות