חפש ב:

נדלן להשקעה – חשוב לדעת לפני שקונים

עסקת נדלן להשקעה כוללת גם מהלכים שצריך לבצע בכל רכישת נכס, ובכלל זה שורה של פרמטרים שיש לבדוק לפני רכישת נכס חדש או יד שניה. נדלן להשקעה – חשוב לדעת לפני שקונים נדלן להשקעה הוא תחום שיותר ויותר אנשים מוצאים כאטרקטיבי כערוץ השקעה אישי, אך בהיעדר הידע המקצועי הנדרש, הסיכון הכרוך בפעילות זו עלול לעלות על הסיכוי לתשואה חיובית. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע רכישות טובות יותר של נדלן להשקעה, עוד לפני שהתחלתם לבדוק את הדברים לעומק מנקודת המבט של משקיעים: לפני שקונים דירה מקבלן: • השיגו ובידקו מידע רקע אודות הקבלן, והקפידו לבצע רכישה רק מקבלן מורשה הרשום בפנקס הקבלנים • בידיו של כל קבלן מורשה צריך להיות רישיון תקף לשנה הקרובה, ועוד לפני שאתם מתחילים במשא ומתן עם הקבלן, אתם רוצים לראות את הרישיון מוצג בפניכם • אמתו את שוברי הקבלן – וודאו כי פרטי חשבון הפרויקט אליו אתם מעבירים את כספי הרכישה, תואמים לרישומים של הבנק • לכל קבלן יש סיווג כספי ומקצועי, ואתם רוצים לוודא שישנה התאמה בין הפרויקט המבוצע ובין הסיווג של הקבלן • בצעו בדיקת רקע על הקבלן והשיגו מידע מכל מקור אפשרי: כתבות עיתונאיות, פורומים, מתווכים, קבלנים אחרים וכמובן אנשי מקצוע העוסקים בתחום, הכל כדי לקבל מושג מול מי אתם עומדים, איתנותו הפיננסית, ההיסטוריה שלו וכל נושא אחר שיכול לייצר עבורכם סיכון חריג לפני שקונים דירת יד שניה: • בדיקה משפטית כוללת – בדיקה משפטית המיועדת לבדוק את מצב הנכס והבעלות עליו, האם קיימים עיקולים ושעבודים על הנכס, האם הוא בכלל ממושכן להלוואת משכנתא, זכויות בנכס, התחייבויות לצד ג' וכל מגבלה משפטית אחרת. בדיקה זו יכולה להתבצע על ידי עורך דין המתמחה בתחום של דיני מקרקעין ואנשי מקצוע העוסקים בתחום של נדלן להשקעה • בדיקת נסח טאבו – נסח טאבו הוא המסמך החשוב ביותר שמסדיר את הזכויות שלכם על הנכס, וודאו שהנסח תקין ועשו זאת אך ורק באמצעות איש מקצוע, עורך דין עסקת נדלן להשקעה כוללת גם מהלכים שצריך לבצע בכל רכישת נכס, ובכלל זה שורה של פרמטרים שיש לבדוק לפני רכישת נכס חדש או יד שניה.

ענבר|2.3.2015|12:33|959 צפיות
נדלן להשקעה הוא תחום שיותר ויותר אנשים מוצאים כאטרקטיבי כערוץ השקעה אישי, אך בהיעדר הידע המקצועי הנדרש, הסיכון הכרוך בפעילות זו עלול לעלות על הסיכוי לתשואה חיובית. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע רכישות טובות יותר של נדלן להשקעה, עוד לפני שהתחלתם לבדוק את הדברים לעומק מנקודת המבט של משקיעים:

לפני שקונים דירה מקבלן:
השיגו ובידקו מידע רקע אודות הקבלן, והקפידו לבצע רכישה רק מקבלן מורשה הרשום בפנקס הקבלנים
בידיו של כל קבלן מורשה צריך להיות רישיון תקף לשנה הקרובה, ועוד לפני שאתם מתחילים במשא ומתן עם הקבלן, אתם רוצים לראות את הרישיון מוצג בפניכם
אמתו את שוברי הקבלן – וודאו כי פרטי חשבון הפרויקט אליו אתם מעבירים את כספי הרכישה, תואמים לרישומים של הבנק
לכל קבלן יש סיווג כספי ומקצועי, ואתם רוצים לוודא שישנה התאמה בין הפרויקט המבוצע ובין הסיווג של הקבלן
בצעו בדיקת רקע על הקבלן והשיגו מידע מכל מקור אפשרי: כתבות עיתונאיות, פורומים, מתווכים, קבלנים אחרים וכמובן אנשי מקצוע העוסקים בתחום, הכל כדי לקבל מושג מול מי אתם עומדים, איתנותו הפיננסית, ההיסטוריה שלו וכל נושא אחר שיכול לייצר עבורכם סיכון חריג

לפני שקונים דירת יד שניה:
בדיקה משפטית כוללת – בדיקה משפטית המיועדת לבדוק את מצב הנכס והבעלות עליו, האם קיימים עיקולים ושעבודים על הנכס, האם הוא בכלל ממושכן להלוואת משכנתא, זכויות בנכס, התחייבויות לצד ג' וכל מגבלה משפטית אחרת. בדיקה זו יכולה להתבצע על ידי עורך דין המתמחה בתחום של דיני מקרקעין ואנשי מקצוע העוסקים בתחום של נדלן להשקעה
בדיקת נסח טאבו – נסח טאבו הוא המסמך החשוב ביותר שמסדיר את הזכויות שלכם על הנכס, וודאו שהנסח תקין ועשו זאת אך ורק באמצעות איש מקצוע, עורך דין
לכל אלה יש לצרף כמובן את שיקולי ההשקעה הטריוויאליים, הכדאיות להשקעה, בדיקה של סביבת המגורים ופוטנציאל ההתפתחות שלו בשנים הקרובות ועוד שורה של פעולות אותן רצוי לבצע בסיוע אנשי מקצוע המתמחים בתחום.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות