חפש ב:

בנייה קלה – מכירים?

רבים יעידו כי הם מכירים את טכניקת הבנייה הקלה. אולם ספק אם כל אדם שמכיר את הטכניקה ידע בדיוק להצביע בדיוק על מהותה. הבנייה הקלה לא רק נחשבת מהירה, אלא גם נקייה וזולה.

ענבר|1.3.2015|13:51|1461 צפיות
בניה קלה איננה דבר זר עבור ההמון. מדובר בפרוצדורה שמצלצלת מוכר באוזן אולם לא מעט אנשים יעידו כי אינם יכולים להסביר באופן חד וקולע את פשרה האמיתי. המצב אפילו מעט אבסורדי לנוכח העובדה כי רבים עדים לתוצרי הבנייה הקלה בחיי היום היום. על מה מדובר? מה הם היתרונות הגלומים בבנייה זו? כאן נסביר כל מה שצריך לדעת על בנייה קלה, יתרונותיה וצורכיה.

מהי בעצם בנייה קלה?
בנייה קלה הינה יצירת מבנה וזאת על ידי לוחות קלים יחסית העשויים מחומרים של פלדה או אלומיניום. הבנייה באמצעות הלוחות הללו נחשבת לפשוטה קלה לתפעול וזאת כיוון שהיא לא מצריכה הפעלת ציוד מכני כבד לשינוע חומרי גלם. על יסודותיו של המבנה מניחים חלקים המשלימים את כלל היסודות לכדי מבנה. מכיוון שאין צורך במכשורים מסורבלים לשינוע החומרים הכבדים, מדובר בטכניקת בנייה מהירה, זולה ונקייה.

יתרונות הבנייה הקלה
לבנייה הקלה יתרונות עצומים במגוון תחומים. מדובר בשיטה זולה כיוון שמדובר בחומרי גלם זולים יותר שאינם דורשים שינוע מסורבל. כמו כן מהירות העבודה מורידה את העלויות עבור עובדי בניין המועסקים לפרקיי זמן ארוכים. אחד מיתרונותיה העצומים של הבנייה הקלה הוא היותה נקייה עד כדי כך שהיא מאפשרת לדיירים אשר משנים פרט מה במבנה להישאר במבנה מבלי חשש. בנוסף סוג בנייה זה מאפשר התאמה מלאה לציפיותיו של הלקוח. בנוסף האופי הקל של כלל הפרוצדורה מוריד באופן משמעותי לא רק את שעות העבודה של עובדי הבניין אלא גם את כמות העובדים הנצרכת.

כיצד עובדת הבנייה הקלה?
באופן כללי מדובר בבנייה לכל דבר ועניין. ראשית יש להכין תכנית עבודה מסודרת שתעשה על ידי איש מקצוע בתחום. לאחר מכן על הלקוח המעוניין לבנות בבנייה קלה להגיש את תכנית העבודה לשם מתן אישור מטעם הרשויות. מכאן התכנית יוצאת לדרך. בכדי לא להלאות בפרטים תהליך הבנייה יתואר באופן בסיסי למדי – הלוחות מותאמים אחד לשני בטכניקות שונות ששומרות על יציבות המבנה ומורכבות לכדי מבנה שיהיה שמיש כבר מן הרגע הראשון. כל מה שנותר הוא להנות מן הנכס החדש.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות