חפש ב:

רכישת דירה לראשונה

רכישת דירה איננה ענין של מה בכך. מדובר בצעד לעתים קרובות הראשון עבור הרוכשים שלעולם לא התנסו במהלך המערב סכומי כסף גבוהים ותהליכים שלרוב נראו רחוקים ולא רלוונטים עבורם.

ענבר|1.3.2015|13:47|991 צפיות
כאשר ניגשים לרכוש דירה על פי רוב לא מודעים לכל התהליכים המייגעים שהתהליך כולו טומן עבור הרוכשים. בתיאור מופשט ניתן לומר כי מדובר בתהליך המערב סכומי כסף גבוהים ברמות כאלו שמירב הסיכויים שהרוכשים לא יעסקו שוב בחוויה שתלווה אותם לאורך תקופה ארוכה מחייהם. בשל התכיפות המועטה שבה כל רוכש נתקל בתהליך, רצוי לעשות מחקר מקדים ולהבין את כלל התהליכים בטרם רכישת הדירה הראשונה.

לקיחת המשכנתא

המילה משכנתא מחזיקה במשקל שלילי מאוד בקרב אוזנו של כל אדם מן השורה. בחירת המשכנתא לא רק מלווה את הצעיר העצמאי למשך רוב ימי חייו, אלא גם משתנה מאדם לאדם. חשוב לעשות בדיקה מקיפה בטרם מחליטים לקחת את המשכנתא שכן גובה התשלומים פר חודש ילווה את רוכש המשכנתא למשך זמן רב מאוד. חשוב לעשות תכנון מקיף, לעמוד על סכום ההון העצמי שברשותכם, ולתכנן גובה ההחזרים החודשיים בצורה שתיטיב עמכם בצורה הטובה ביותר. חשוב לברר את כל הקריטריונים לרכישת משכנתא בתנאים נוחים.

קניית הדירה הראשונה

כאשר ניגשים לקנות דירה צריך להבין כי ישנם מספר קריטריוני ברזל שבגינם כל הרכישה יכולה להיות מוטלת בספק. מהי סביבת המגורים? האם ישנה נגישות עבור מרכזים שונים שהכרחיים בחייכם דוגמת עבודה? האם ישנן תכניות פיתוח עתידיות עבור אזור המגורים? לפעמים רצוי לשקול את השימוש במתווך נדל"ן וזאת כיוון שמדובר באיש מקצוע המחזיק בידע מקצועי וניסיון מעשי במציאת אזורים איכותיים מבחינת אספקטים שלעתים לא עולים עבור רוכשי הדירה. חיפוש נכון ויעיל יכול לשנות את כל אורח ואיכות החיים.

האם לרכוש מקבלן בינוני או גדול?

כאשר ניגשים לרכוש דירה חדשה השאלה העיקרית היא האם לרכוש אותה מקבלן בינוני או מקבלן מפורסם וידוע. הבדלי המחירים יכולים להיות עצומים במצב שכזה. אך בטרם ניגשים לקנות מקבלן בינוני, כדאי לבדוק את רישיונו של הקבלן, מה הניסיון בו הקבלן מחזיק והאם הקרקע עליה הוא בונה נמצאת בבעלותו. קריטוריונים אלו הם חשובים עבור רכישה מקבלן בינוני אולם במידה ומעוניינים לעשות את הצעד רצוי לבדוק היטב אילו דברים נוספים כדאי לבדוק בנושא.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות