חפש ב:

קניית נכס מכונס נכסים

עסקאות נדל"ן רבות נעשות באמצעות רכישה מכונס נכסים. על פניו מדובר ברכישה בטוחה וטובה מבחינת מחיר. אך כמו בכל צעד שעושים בנדל"ן יש לכלכל את הצעדים נכונה ולהכיר כמה אספקטים חיוניים לרכישה.

ענבר|1.3.2015|13:46|1029 צפיות
כאשר מחליטים לרכוש נדל"ן האופציות הן רבות החל מקרקע ועד דירה חדשה, דירה יש שנייה. בין האפשרויות הנקרות בדרכו של רוכש הנדל"ן היא קנייה מכונס נכסים. על פניו מדובר בצעד הגיוני ושקול שכן מדובר בתהליך שלווה על ידי גופים מקצועיים. אך בטרם נכנסים לתהליך, כמו בכל צעד שעושים בנדל"ן, רצוי לדעת ולהבין את כל האספקטים הגלומים ברכישה שכזאת.

מוקד משיכה נדל"ני
קניית נכס מכונס נכסים יכולה להיות כדאית מכמה אספקטים. ראשית כל ערך הנכס הנקנה מידי כונס על פי רוב נמוך מן הערכים המקובלים בשוק ותהליך הרכישה כולו מתבצע בהליך קצר בהרבה מן המקובל. כמו כן מאחורי רכישה של נכס שכזה ישנה עילה של דרך בטוחה ונטולת דאגות במידה מסוימת. המכירה מתבצעת על ידי ההוצאה לפועל גוף ממשלתי בידיעה ברורה כי אין כל בעיה כספית כזו או אחרת עבור הנכס. כל אלו הופכים את עסקאות הנדל"ן עם כונס נכסים למוקד משיכה. אולם גם במצב זה רצוי להיערך ולהכיר את כל הנפשות הפועלות וכל האספקטים שבתחום זה.

גם בדרך סלולה אפשר ליפול

אולם רצוי להיזהר מתחושת הזוהר שמקרינה האטרקטיביות שבעסקה זו. קניית נכס מכונס נכסים יכולה להיות רווחית אולם ישנם מספר פרמטרים שכדאי להכיר בטרם נכנסים להרפתקה מסוג זה. כאשר רוכשים נכס מקונס נכסים כדאי לדעת כי לכונס אין שום אחריות עבור סוגיות שונות שעלולות לצוץ דוגמת ליקויים שונים. זאת כיוון שאין על הכונס כל חובה להציג זאת בניגוד לבעלים המקוריים של הנכס. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא הסוגיה באשר להבטחת הזכויות על הדירה. ייתכן מצב בו לא יוכל בעל הנכס לרשום את הזכויות וזאת עקב סוגיות משפטיות שונות בנוגע לנכס.

הקדמת תרופה למכה
בסופו של דבר מדובר בנכס שיכול להניב רווחים משמעותיים עבור בעליו. רצוי בטרם ניגשים לעסקה שכזו לערוך מחקר מקדים מקיף ולהכיר את כל הסוגיות הנוגעות בדבר. הקדמת תרופה למכה ובחינת כל האספקטים הללו יכולה להפוך את התהליך להרבה יותר צפוי וגם להימנע מעסקאות שעלולות לעלות בכסף רב ואכזבה.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות