חפש ב:

מה שצריך לדעת על נדל"ן עסקי

תחום הנדל"ן ידוע כתחום שיכול להניב רווחים משמעותיים עבור המשקיעים. נדל"ן כבר מזמן איננו מילה גסה בקרב הציבור הרחב ורבים נכנסים בין אם באופן עצמאי ובין אם באמצעות מתווך נדל"ן לרכישת נכסים שונים ומגוונים דוגמת דירות יד שנייה, דירות חדשות

ענבר|1.3.2015|13:44|950 צפיות
תחום הנדל"ן ידוע כתחום שיכול להניב רווחים משמעותיים עבור המשקיעים. נדל"ן כבר מזמן איננו מילה גסה בקרב הציבור הרחב ורבים נכנסים בין אם באופן עצמאי ובין אם באמצעות מתווך נדל"ן לרכישת נכסים שונים ומגוונים דוגמת דירות יד שנייה, דירות חדשות, קרקעות, משרדים ועוד. ואם במשרדים עסקינן, אחד הענפים הרווחיים בתחום השקעות הנדל"ן הוא בתחום העסקי. מה כולל נדל"ן עסקי? מה צריך לדעת? מדובר בענף מעט יותר סבוך המצריך התייחסות ממוקדת.

מה היא השקעה בנדל"ן עסקי
נדל"ן במהותו סובב בעלות על נכסים שונים ומכירתם במחירים שיניבו רווח מקסימלי עבור בעלי הנכס. בנדל"ן רגיל מדובר כאמור בקרקעות ודירות אולם בנדל"ן העסקי הנכסים הם מעט שונים. הגלגל לא הומצא מחדש ואכן מדובר במבנים או בקרקעות. אולם אלו מיועדות עבור צרכים עסקיים בלבד. מה זה אומר? הנכסים כוללים שטחים עבור משרדים עסקיים, מבנים המיועדים לאפסנאות, לוגיסטיקה ותעשייה. המשמעות היא חנויות להשכרה, מסעדות ובעצם בשתי מילים – בתי עסק.

פרטים שכדאי לדעת
ניתן להניח כי מדובר בנדל"ן רגיל לכל דבר. מירב הסיכויים שאדם המחפש להיכנס לתחום זה, כבר התנסה בנדל"ן בעברו והוא מחפש לשדרג את תחומי העיסוק והן את הכנסותיו. אולם יש להיערך בהתאם ולהבין מעט יותר אודות התחום. ראשית כל – מדובר בנכס שהוא שונה במהותו מדירת מגורים. הדבר יכול להתבטא באינספור פרמטרים ועל כן המחירים משתנים בהתאם. בכדי לא להיות מופתע עדיף לבדוק בדיוק מה הן העלויות הצפויות בעבור הנכס. יש לבדוק בנוסף את הצפי העסקי של האזור שכן מדובר במגמות פיתוח מעט שונות מאשר שינוי סביבת מגורים.

הכל שאלה של מיקום

יש לזכור כי מדובר בנדל"ן לכל דבר ועניין. יש תמיד להישאר עם עין פקוחה ולסקור את מגוון הפרמטרים שקובעים אם הנכס כדאי להשקעה. מיקום הוא מילת מפתח חשובה. חשוב לבדוק את שווי הנכס בהתאם למרחקו מן המרכז. אזורים פריפריאלים יכולים לעמוד בפני תכניות פיתוח עתידיות שיעלו את ערכו של הנכס פלאים. בנוסף עסוק עסק – מיקום הוא מילת המפתח ולכן לכלל זה חשיבות גבוהה אף יותר.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות