חפש ב:

לקנות דירה מקבלן מפורסם או לא?

הרבה ישראלים אוהבים ללכת על מותגים. זהו המאפיין של הטיפוס הישראלי. אך האם זה תמיד לטובתו? התשובה חלוקה מעט. ישנם מותגי איכות שמחזיקים מעמד וישנם כאלו שלא. אך האם זה נכון לגבי דירות.

ענבר|1.3.2015|13:38|972 צפיות
מותגים תמיד מצלצל באוזניו של הישראלי כמו פעמונים באמצע כיכר מסוגננת באירופה הקלאסית. כל שם שהוא מוכר וידוע אוטומטית יוצר את התחושה כי מדובר באיכות שעליה אין להתפטר ויהי מה. אך האם נכון הדבר כאשר זה מגיע לרכישת דירה חדשה? כאשר מדובר בסכומים כאלו ההרהור גדל הרבה יותר. הרבה אנשים מחפשים לקנות דירה חדשה אך מתלבטים היכן כדאי לרכוש, קבלן מפורסם או ללכת על הקבלנים הקטנים יותר?

מותג זה איכות
אז ראשית כל יש להודות, כאשר רוכשים מותג מירב הסיכויים שנהנים ממוצר איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. כך גם בקנייה מחברות קבלנות מפורסמות ובעלות שם. חברות שכאלו לא סתם מחזיקות מעמד כבר שנים וזוכות להצלחה וההערכה הנכונה. הן לא ייעלמו ולא יהרסו את שמן הטוב בסוגיות כאלו ואחרות שעלולות להפוך את הרכישה לסיוט. כמובן שמדובר בסכומים גבוהים יותר מאשר חברות הקבלנות הקטנות. כאן בדיוק גם טמון החיסרון. לעתים הסכומים הגבוהים אינם מוצדקים וניתן היה לרכוש דירה במחירים סבירים יותר ולקבל את אותו שירות ואולי אפילו יותר טוב.

לישון בנחת אך עם עין פקוחה
כאשר מחליטים לעשות את הצעד עם חברות הקבלנות הקטנות השונות שקיימות בארץ יש להבהיר חד משמעית כי הסכומים שתוציאו יהיו סבירים יותר עבור הארנק. אך אין לשים את כל מבטחכם בקבלן. הקפידו להיות צרכנים נבונים וחקרו בצורה יסודית אודות הרקע של הקבלן. חשוב לבדוק מה הניסיון של הקבלן, האם הוא רשום בפנקס הקבלנים, האם הוא מחזיק בבעלות על הקרקע עליה הוא בונה ועוד. כל הפרטים הללו יכולים לעשות את ההבדל בין רכישה חכמה לבין רכישה שתפתח תהליך ארוך ומייגע שסופו רחוק באופק.

אז מה כדאי?
אם אתם עדיין מהרהרים בדבר התשובה אז זוהי מטרתו של המאמר. אין שחור ולבן ברכישה נכונה ונבונה של דירה. המצב יכול להיות לרעת הרוכש ולטובת הרוכש והכל תלוי בבדיקות המקדימות שעשה וכיצד התנהל בעת הרכישה. הקריטריונים הללו יכולים רק להיטיב עם הרוכשים בעת סקר השוק שיבצעו בטרם ירכשו את הדירה הנכספת והמיוחלת. 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות