חפש ב:

מדוע קרקעות להשקעה זה לא רק קרקע חקלאית?

קרקעות להשקעה זה לא רק לקנות קרקע חקלאית ולהמתין שהיא תופשר ביום מן הימים. הכירו את התחום, לימדו אותו ובחרו בערוץ ההשקעה המתאים לכם ביותר.

ענבר|1.3.2015|13:32|2312 צפיות
רבים מהאנשים הנכנסים לתחום של קרקעות להשקעה, ממקדים את כל הפעילות שלהם באיתור קרקעות חקלאיות מתוך מחשבה שקרקע חקלאית, כאשר היא מופשרת, יכולה לייצר תשואה אדירה בתוך זמן קצר. ובכן, ההנחה היא בהחלט לגיטימית, והשקעה מוצלחת בקרקע חקלאית יכולה אכן להניב עבורכם תשואה גבוהה במיוחד, אך בדרך כלל לא מדובר על זמן קצר, ולעיתים זה יכול להימשך תקופת חיים שלמה עד שניתן לממש את הפוטנציאל. לפעמים זה גם נגמר בכשלון. אמנם מדובר בסכומים נמוכים יחסית לקרקעות אחרות, מה שמקטין עבורכם את הסיכון, אבל כדי ליצור נפח השקעה אפקטיבי, יהיה עליכם להשקיע במספר קרקעות חקלאיות, ובסופו של דבר לייצר רמת סיכון דומה לכל ערוץ אחר בתחום של קרקעות להשקעה.

קרקעות לבנייה
לעומת זאת, ישנם ערוצים נוספים בהם תוכלו להשקיע, טכניקות שונות, מודלים שונים של השקעה בעולם הקרקעות, כשכל ערוץ כזה מאופיין בצורה שונה, ברמות סיכון שונות, ברמות פוטנציאל שונות וברמות תשואה שונות. תוכלו למשל לקנות קרקע בעלת ייעוד לבנייה פרטית או מסחרית, ולהקים עליה פרויקט נדל"ן גדול שיפיק עבורכם רווח עצום בתוך שנים ספורות. מהלך כזה משלב לא רק השקעה אלא גם אלמנטים משמעותיים של ניהול עסק, אך זה הוא ערוץ נוסף שעליכם לקחת בחשבון.

השבחת קרקעות
תוכלו לקנות קרקעות להשקעה באופן עצמאי, ותוכלו לעשות זאת במסגרת קבוצת רכישה או קבוצת שותפים המשקיעים סביב אותה מטרה. תוכלו לקנות קרקעות, להשביח אותן, לבצע בהן פיתוח סביבתי ראשוני, ולמכור אותן ברווח לקבלני בניין. תוכלו לקנות קרקעות ולהקים עליהן מבנים או מתחמים שמספקים מענה לעסקים מעולמות שונים, לאירועים, לתיירות וכדומה. ישנן צורות רבות להפיק תשואה מקרקעות, וכדי למצוא את צורת ההשקעה המתאימה לכם ביותר יהיה עליכם לבחור אותה בצורה נבונה.

בחרו נכון
כדי לבחור את מודל ההשקעה המתאים לכם, יהיה עליכם תחילה להכיר את התחום ואת כל האפשרויות העומדות בפניכם, ולהסתייע באנשי מקצוע שיוכלו להאיר את עיניכם סביב האתגרים והאפשרויות של כל תחום, ויסייעו לכם לבחור את התחום האופטימלי לסגנון ויכולות ההשקעה שלכם. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
דירות קבלן או דירות יד שניה – מה נכון יותר?
רכישת דירות קבלן היא רכישה שונה מדירות יד שניה. לכל בחירה יש את היתרונות, החסרונות והמאפיינים שלה, ועליכם לבחון כל מקרה לגופו.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה – דברים שכדאי לדעת על שטחים למכירה
בעולם של קרקעות להשקעה תוכלו לפגוש אין ספור הזדמנויות והצעות מפתות, אך כדי להצליח באמת, יהיה עליכם לבחון כל הצעה בצורה מפוכחת ומקצועית.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה במרחבים עירוניים
התחום של קרקעות להשקעה דורש רמה גבוהה של מקצועיות וידע מתמחה, אך תוכלו להתחיל בכך שתנסו לאתר קרקעות חקלאיות במרחבים אורבניים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות