חפש ב:

מהם הערוצים הרלוונטיים בתחום של נדלן להשקעה?

נדלן להשקעה הוא עולם שלם, ועליכם לבחור את הערוץ המתאים לכם ביותר, הערוץ בו אתם יכולים לייצר את המיטב בהתאם לסגנון ויכולות ההשקעה שלכם.

ענבר|1.3.2015|13:29|1273 צפיות
אם אתם רוצים להיכנס לתחום של נדלן להשקעה, אתם רוצים תחילה להכיר את כל ערוצי ההשקעה הקיימים, האופנים בהם תוכלו להשקיע במטרה לייצר תשואה, ובהיבט זה תוכלו למצוא שקיימים שורה ארוכה של ערוצים שחלקם עשויים להיות בדיוק הערוצים המתאימים לכם, וחלקם ממש לא. האבחנה בין הערוצים השונים מתחילה בסוג הנדל"ן שבו אתם יכולים להשקיע: מגרשים וקרקעות, בתים ודירות חדשות מקבלן, בתים ודירות מיד שנייה, משרדים, מפעלים, מחסנים, מבני מסחר, מבני תעשייה, קרקעות חקלאיות, מבנים חקלאיים ועוד. לכל ערוץ כזה ישנם הכללים שלו, השוק שלו, האפשרויות לייצר בו תשואה והצורה הנכונה ביותר לבחינת השקעה וליישומה בפועל.

נכס למכירה, להשבחה או להשכרה?
האבחנה בין הערוצים השונים ממשיכה באופן בו אתם מעוניינים לייצר לעצמכם את התשואה הנדרשת: תוכלו לקנות נכס באופן עצמאי לחלוטין, ולהעמיד אותו להשכרה לאורך שנים ארוכות. לחילופין, תוכלו לקנות את הנכס, להשביח אותו במהלך שיפוצים מהיר, ולמכור אותו בסכום גבוה יותר. אפשרויות אחרות יכולות לכלול רכישת קרקע והקמת פרויקט בנייה באופן עצמאי, הצטרפות לקבוצת רכישה המתמקדת בתחום של נדלן להשקעה, רכישה משותפת עם קרובי משפחה או חברים, ועוד שורה של מודלים בהם תוכלו ליישם את שאיפות ההשקעה שלכם בעולם הנדל"ן.

עולם שלם שדורש רמה גבוהה של התמחות
בכל מקרה, אם אתם נכנסים אל תוך עולם ההשקעות בתחום הנדל"ן אתם רוצים לוודא שאתם עושים את זה מתוך ראייה עסקית שקולה ואחראית, בשונה מהאופן בו אתם רוכשים נדל"ן לצורך מגורים או הקמת עסק. עליכם לרכוש את הידע בצורה מלאה סביב ערוץ ההשקעה המתאים לכם ביותר, ועד שתגבשו לעצמכם את מעגלי הידע הנדרשים, יהיה עליכם להשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע שיסייעו לכם לעשות את הצעדים הראשונים בתחום.

נדלן להשקעה – תשואה, סיכון ופוטנציאל
אתם רוצים לוודא שכל החלטת השקעה שאתם מבצעים לוקחת בחשבון בראש ובראשונה את שיקולי התשואה, הסיכון והפוטנציאל, שלושה פרמטרים שאינם עולים כלל כאשר מדובר על רכישת נדל"ן לצורך עצמי. מרגע שתבחרו את ערוץ ההשקעה המתאים לכם ביותר, תוכלו להתחיל ולפתח את פעילותכם באופן אחראי שיוביל להצלחות פיננסיות גדולות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות