חפש ב:

מצאת נדלן להשקעה?

אם יש חלום שמשותף לרובנו, זהו בוודאי רכישת הנכס הראשון. כדי להגיע לנקודת הציון המשמעותית הזו בחיים, רובנו נצטרך לעבור דרך בנק המשכנתאות.

|7.7.2021|16:46|1092 צפיות

זוהי השיטה שתהפוך את החיים שלך לקלים יותר


אם יש חלום שמשותף לרובנו, זהו בוודאי רכישת הנכס הראשון. כדי להגיע לנקודת הציון המשמעותית הזו בחיים, רובנו נצטרך לעבור דרך בנק המשכנתאות. המשכנתא היא הלוואה ייחודית שמציע לנו הבנק תחת תנאים ארוכי טווח למימון רכישת הדירה או הקרקע. לעתים קרובות, אמנם, אנו עשויים לשכוח לשם מה רכשנו נכס מלכתחילה. אנו עלולים להיאחז בו גם כשהוא לא מניב לנו שום תועלת והרעיון שיש נכס ברשותנו אינו מותיר מקום לשאלה מתבקשת – איך נוכל להשתמש בנכס הזה כדי לשפר את חיינו? ככל שנדרש לך סכום נזיל לכל מטרה – מסילוק חובות וסיוע למשפחה ועד להזדמנות מרגשת להשקעה, ייתכן מאוד שמשכנתא הפוכה היא הדרך הנבונה ביותר לנקוט בה. 

אז מה זה משכנתא הפוכה בעצם?


משכנתא הפוכה היא מכשיר פיננסי שהולך ונעשה מבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות. כמו המשכנתא הרגילה, גם כאן מדובר בהלוואה. במסגרת משכנתא הפוכה, מספק לך הבנק סכום כסף נזיל כנגד נכס נדל"ן קיים. הנכס משועבד לבנק עד להשבת ההלוואה. כלי זה יאפשר לך לעשות שימוש יעיל בנכס כדי לשפר את איכות חייך. 
מכאן נובע גם כינוי ההלוואה, "משכנתא הפוכה". אם במשכנתא אנו מקבלים סכום כדי לרכוש נכס, כאן אנו מבצעים את הפעולה ההפוכה – מעמידים לרשות המוסד הפיננסי את הנכס ומקבלים מזומן. 

דרך נהדרת לרפד את הכיסים לקראת פרישה


משכנתא הפוכה נעשתה לכלי נפוץ בקרב בעלי נכסים המתקרבים לגיל פרישה. לרבים מאיתנו יש לא מעט תוכניות וחלומות לימים הללו, כשיעמוד לרשותנו כל הזמן שבעולם. בן אם אנו רוצים לבלות זמן איכות עם הנכדים, לטייל ברחבי העולם או לעזור לילדינו לרכוש את הנכס הראשון שלהם כבר בתחילת הדרך, המטרות הללו דורשות משאבים נזילים. כדי להגשים את כל החלומות שלנו ועדיין להבטיח פרישה יציבה ובטוחה, המשכנתא ההפוכה עשויה להיות הפתרון האידיאלי. 

למי זה מתאים?


ההלוואה זמינה לכל אדם או זוג המחזיקים בנכס נדל"ן ומעוניינים בהלוואה בסכומי כסף משמעותיים. ניתן לקבל את ההלוואה כסכום חד פעמי או בנספר פעימות בהתאם לצרכים והשאיפות שלך. הנכס שלך ישועבד למוסד הפיננסי וישמש כבטוחה לאורך כל תקופת ההחזר. החדשות הטובות ביותר הן שגם הנכס שעומד כנגד ההלוואה נשאר בבעלותך בכל שלב. ניתן להמשיך ולהתגורר בו, לערוך בו שינויים ואפילו להשכיר אותו ולהשתמש בדמי השכירות להחזרת ההלוואה. זוהי המשמעות המובהקת ביותר של הביטוי "לתת לכסף שלך לעבוד בשבילך".  

כמה אוכל לקבל עבור הנכס שלי?


המוסדות הפיננסיים השונים מציעים שלל תוכניות הלוואה בתנאים משתנים. ברוב המקרים, הקריטריון המרכזי יהיה גיל הלווה. ככל שאנו מתבגרים, נוכל לקבל אחוז גבוה יותר משווי הנכס שלנו. זוהי הזדמנות חשובה להשקיע בעתיד ולהרחיב את טווח השימושים שניתן לעשות בהשקעות הנדל"ן שלך.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות