חפש ב:

קניית דירה מקבלן – חוויה של פעם בחיים

קניית דירה מקבלן הוא מהלך פרטי שכולל בתוכו גם היבטים עסקיים של סיכון עסקי. בחינת הדברים בצורה שקולה תבטיח לכם חוויה חיובית של פעם בחיים.

ענבר|1.3.2015|13:15|4961 צפיות
הביטוי "חוויה של פעם בחיים" הוא ביטוי המתקשר אצלנו בדרך כלל באופן חיובי, וכך זה נכון גם לגבי קניית דירה חדשה. ההתרגשות של כניסה למקום מגורים משלכם, להיות הבעלים של נכס משלכם, לבנות את חייכם ואת סביבת המחייה שלכם כמו שאתם אוהבים, ועוד אין ספור יתרונות והיבטים חיוביים. יחד עם זאת, קניית דירה מקבלן יכולה להיות חוויה של פעם בחיים דווקא במובן השלילי, וזה הכל בידיים שלכם, כמעט. כאשר אתם קונים דירה מקבלן, אתם קונים נכס חדש לחלוטין, עם עוד עשורים רבים לפניו, נכס שנבנה על פי הסטנדרטים העדכניים ביותר.

קניית דירה מקבלן – מהלך פרטי עם היבטים עסקיים
לצד זאת, קניית נכס מקבלן הוא מהלך שלצד ההיבטים הפרטיים שלו, כולל גם היבטים עסקיים אליהם אתם נשאבים בעל כורחכם. קבלן הוא איש עסקים לכל דבר, איש עסקים שמגלגל סכומים גדולים מאוד של כסף, ובהתאם לכך נמצא ברמת סיכון גבוהה כמעט באופן תמידי. כאשר אתם קונים דירה מקבלן, אתם רוצים לבדוק את רמת הסיכון של הקבלן, את ההיסטוריה שלו, את האיתנות הפיננסית שלו, ואתם רוצים לעשות את זה מהסיבה הפשוטה שכאשר אתם קונים ממנו דירה, אתם לוקחים על עצמכם חלק מהסיכון שהוא מצוי בו.

למזער את הסיכון
כמובן, שלעולם לא תוכלו לבטל את הסיכון באופן מוחלט, אבל ברובם המכריע של המקרים, בדיקה נכונה ומושכלת של הנתונים לפני שמקבלים החלטה, יכולה להעניק לכם את רמת הבטחון שאתם צריכים. קניית דירה מקבלן היא חוויה של פעם בחיים, ומרביתנו אכן עושים מהלך כזה פעם אחת לאורך כל חיינו. אתם מבחינתכם רוצים לוודא שזאת תהיה החוויה הטובה ביותר שלכם, ולא הרעה ביותר.

לבצע בדיקה יסודית ומקיפה
בדקו את הנתונים בצורה יסודית ומקיפה, בררו עם אנשי מקצוע, קראו מאמרים מקצועיים וחומרים רלוונטיים באינטרנט, בדקו נתונים פיננסיים, ועשו את כל מה שאתם צריכים כדי לצלוח את המהלך בשלום. כל זאת, מעבר כמובן, לשיקולים הטריוויאליים שאתם חייבים להקדיש להם זמן ומחשבה, שיקולים כמו מיקום, גודל הדירה, הנוף, השכנים, המחיר וכדומה.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות