חפש ב:

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף

בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.

|30.5.2021|13:11|6595 צפיות
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.

1. השוו זמני עבודה

הודות לשימוש במנופים המתקדמים ביותר בענף מבית skyline, העבודה מתקדמת בקצב מהיר וללא עיכובים מיותרים. היעילות של המנופים מהדור החדש גבוהה לאין שיעור מזו המושגת בעבודה עם מנופים ישנים או כאלה שאינם מתאימים לדרישות גבוהות. בדקו את זמני העבודה שלכם אל מול עבודה במנוף המגיע עד לשטח העבודה.

2. חדשנות

שירותי השכרת מנופים מאפשרים לעובדי החברה שלכם ליהנות מהציוד המתקדם ביותר בתחום, המבוסס על טכנולוגיות חדשניות. באופן זה, העבודה מתקיימת בצורה מדויקת יותר, בשליטה רבה יותר ומבלי להתפשר על רמת העבודה. בידקו כי החברה המשכירה לכם את המנוף רוכשת את המנופים המתקדמים ביותר.

3. עלויות 

עלות רכישת ציוד מהווה נדבך יקר מתוך הוצאות החברה. בשכירת מנוף המותאם בדיוק לצרכי הפרויקט נחסכות עלויות משמעותיות לטווח הרחוק: במקום להוציא סכום כסף שבמקרים רבים ה-ROI שלו הוא נמוך ביותר, שכירת המנוף המדויק לצרכיכם יחסוך משמעותית בהוצאות ויאפשר הגדלה של הרווחים. השוו בין העלויות שמציעות החברות השונות.

4. גמישות תפעולית


ללא צורך בהקצאת שטחים ייעודיים לאחזקת המנופים, ללא צורך ברכישה של חלפים חדשים ומבלי לעמוד שעות בפקקים: שירותי השכרת מנופים מאפשרים לחברה ליהנות מכל סוגי המנופים החדשניים ביותר, בכל מקום בו הם דרושים ובכל שעה. אל תתפשרו על זמני הגעה של המנוף!

5. חסכון בהוצאות על חלפים שונים


תחזוקת מנופים מצריכה השקעה לכל אורך השנה: שחלוף של ברגים, חלקים חיוניים לתפעול המנוף, חידוש של חלפים ועוד. כאשר שוכרים מנוף מחברת skyline, הדאגה השוטפת למצבו התקין של המנוף נמצאת תחת אחריותנו ומעניקה לכם ראש שקט לאורך כל השנה. ודאו כי החברה מספקת לכם חלפים במקרה של תקלה.

6. רמת תחזוקה גבוהה

הודות למגוון העצום של מנופים המוחזקים בחברתנו, כל מנוף מקבל את הטיפול הטוב ביותר ברמה היומיומית. לאורך הזמן, כל מנוף צריך החלפה של חלפים, שיפוץ חלקים מסוימים ו/או תיקון. בחברה שזו היא ההתמחות העיקרית שלה, שומרים על המנופים ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על בחירת המנופים המתקדמים ביותר בתחום.

7. חסכון בעלויות אחסוןש

אחסון מצריך עלויות שכירות, תשלום ארנונה והוצאות נלוות נוספות. שירותי השכרת מנופים משחררים את החברה מעלויות שוטפות והוצאות אחסון.  לפיכך, ודאו כי אינכם משלמים עלויות נוספות על אחסון.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

פסקי הדין הבולטים ביותר בשנת 2016
בית המשפט העליון קבע ושינה לאחרונה שלל פסקי דין בשנה החולפת שישפיעו על שוק הנדל"ן הישראלי בשנים הבאות. רוצים להתכונן? הנה עשרת פסקי הדין הבולטים של שנת 2016.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות