חפש ב:

הכנת נכס להשקעה לקראת מכירה

כאשר אנחנו קונים דירה מתוך מטרה למכור אותה בעלות גבוהה יותר, עלינו לבחון מספר היבטים מרכזיים שיאפשרו לנו למקסם את ההשקעה, ולקצור רווחים.

|29.12.2020|15:5|1308 צפיות

איך להכין את הנכס לקראת מכירה עתידית


כאשר מדובר בנכס מקרקעין דוגמת דירה יד שנייה אותה רכשנו לצורכי השקעה, אין כאן זמן המתנה ממושך בדומה לקרקעות. במקרה שכזה, הזמן איננו עומד לרשותנו ומוטב יהיה שניגש אל המלאכה ויפה שעה אחת קודם.

כדי להגדיל את ערכה של דירה להשקעה, עלינו לבחון את נכס המקרקעין במעוד מועד, עוד בשלב בחינתו לרכישה. חשוב יהיה להצטייד בשורה של אנשי מקצוע שילוו את העסקה לרבות שמאי מקרקעין שיבחן את הנכס הלכה למעשה ויאתר תקלות באם ויהיו כאלו ועורך דין מקרקעין אשר יבחן את הנכס באופן קפדני ויבטיח את האינטרס של הרוכשים ואת מילוי חובותיהם של הבעלים הנוכחיים. באם ותעלה המלצה שכזו, הרי שמומלץ יהיה גם לשכור את שירותיה החד פעמיים של חברת בדק בית.

העסקה מוכנה לביצוע


נמצא שהכל תקין ואין כל בעיה, כל סוגיה לא פתורה הונחה על השולחן והוזכרה בחוזה המכר? מעולה! עתה שהעסקה נסגרה, הגיע הזמן לגשת אל המלאכה.

ישנם שני סוגים של השקעות בנכסי מקרקעין: נכס שמיועד להשכרה, ונכס שמיועד למכירה. מטרתו של מאמר זה להתייחס באופן ניכר יותר דווקא לנכסים שנרכשים לצורכי מכירה, וזאת לאור העובדה שישנן שורה של הכנות מקדימות, שדי ונעשה אותן, כדי שנוכל למכור את הנכס במחיר משתלם הרבה יותר.

נראות הנכס


נראות הנכס היא חלק חשוב ומהותי שרבים נוטים להזניחו. הקפידו לצייד את הדירה בריהוט מינימלי שיאפשר לרוכשים לקבל מבט אותנטי יותר על המחייה בו. זכרו שמדובר ברוכשים ששוקלים להעתיק לשם את חייהם. באם מדובר ברהיטים משומשים, הקפידו לנקותם ואף היעזרו במידת הצורך בשירותים חיצוניים דוגמת חברת ניקוי ספות, או חברת ניקיון כללית לצחצוח הבית ודיגומו.

הצגת הנכס


הצגת הנכס אף היא בעלת השפעה ניכרת על מידת המוכנות של הרוכשים הפוטנציאליים, לשלם את המחיר הנקוב. מומלץ לשכור לשם כך צלם מקצועי, או לערוך סדרה קדחתנית של צילומים כדי לבחור את התמונות הטובות ביותר.

ההשפעה הפסיכולוגית היא משמעותית, ובכוחה להביא את הרוכשים כשהם נכונים יותר לקנייה, וחוששים שמא הדירה "תיחטף" בכל רגע.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות