חפש ב:

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן

|30.12.2019|10:20|3089 צפיות
במאמר זה נדון אודות קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כסוכן. כולכם בוודאי מעוניינים לחסוך בעמלה של מתווך על הדירה אשר ברצונכם לרכוש או למכור ואתם לבטח חושבים כי מספיר לפרסם מודעה בעיתון או לפרסם מודעה באינטרנט, לענות לטלפונים ולהראות את הדירה למי שמעוניין בה, אז זהו שזה ממש לא כך, הפוטנציאל של רכישה או קנייה של הדירה שלכם יעלה כאשר תפנו למתווך דירות בשל הסיבות הבאות - * לקוח פוטנציאלי אשר יבקר בדירה שלכם באמצעות מתווך ולאחר ביקור ויגלה אחר כך שהדירה מוצעת למכירה או שברצונכם לקנות דיררה גם באופן פרטי באינטרנט, זה יגרום להתנגדות רבה ברכישת הדירה, וזאת בשל הסיבה שהוא יחשוב שהוא יצא פרייר, והדבר יתפרש מצדו כלחץ מצדכם. *  האינטרס של המתווך הוא בעיקר השכר שלו, ואם אין הוא מתוגמל מצד המוכר על מכירת הדירה ו/ או קניית הדירה, הוא יפעל אך ורק לטובת הקונה, דבר זה ימנע בעדכם לקבל את התמורה המקסימאלית עבור הדירה שלכם. * כאשר הרבה מתווכים עובדים ומפרסמים את אותה דירה, זה נהפך זול ומשדר לחץ בפני הקונים שלהם הדירה מוצעת באמצעות כמה מתווכים, וישנה אפשרות כי  לקוח פוטנציאלי יחתום על אותה דירה על ידי שניים או שלושה מתווכים שונים, דבר שיגרום לנזק ולבעיות ואף ימנע מאותו קונה לרכוש את דירתכם.

במאמר זה נדון בנושא של קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כסוכן ונסרוק בהרחבה את התחום של כיצד תבחרו היטב את סוכן הדירות המיטבי בשבילכם. שתהיה לכם קריאה מהנה! 

כיצד תבחרו היטב את סוכן הדירות המיטבי בשבילכם – 


• המוניטין של סוכן הדירות – אל לכם להסתפק בכל מיני הבטחות של סוכן הנדל"ן, עליכם לבקש ממש הוכחות ליכולת שלו. תבקרו במשרד של סוכן הנדל"ן, התרשמו מן האנשים אשר עובדים במשרדו ובקשו ממנו מספר המלצות מלקוחות שלו.
• רישיון תיווך של סוכן הנדל"ן – עליכם לוודא בלי משוא פנים כי לסוכן נדל"ן אשר בחרתם באמתחתו רישיון תיווך כחוק.
• אל תסכימו לעסקה שניתנת לכם בחינם – עליכם להימנע ככל שניתן מסוכני נדל"ן אר מציעים לכם שירות בחינם, מכיוון שלרוב החיסכון בעמלת התיווך יפעל כנגדכם. סוכן הנדל"ן מונע מהשכר שלו, ישנה אפשרות שאם סוכן זה לא יקבל את השכר שלו – המוטיבציה שלו תיפגע והוא בכלל לא יתאמץ עבורכם.
• שותפות מלאה וקשר באופן רצוף לכל זמן שבו נמשך תהליך קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כסוכן – האם סוכן הנדל"ן יעדכן אתכם  על שינויים בתחום הדירות באזור המגורים שלכם? האם סוכן הנדל"ן ילווה אתכם בכל התהליך ולא רק בהצגתו של הנכס שלכם? האם הוא יסייע בידכם בפתרונות משלימים, כמו למשל – שירות בנקאי, ייעוץ משפטי אודות החוזה של מכירת או קניית הדירה. וכיוצא בזה.
• גוף ידוע ומקצועי – עליכם לוודא כי אחרי סוכן הדירות עומד גוף ידוע ומקצועי ואם לא תהיו מרוצים מהשירות של אותו סוכן – יהיה לכם היכן לבוא בטענות. שתהיה מאחוריו רשת איתנה בעלת כמה סניפים, זה יהווה מעלה משמעותית לחשיפת הנכס אשר ברצונכם לרכוש או למכור.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

פסקי הדין הבולטים ביותר בשנת 2016
בית המשפט העליון קבע ושינה לאחרונה שלל פסקי דין בשנה החולפת שישפיעו על שוק הנדל"ן הישראלי בשנים הבאות. רוצים להתכונן? הנה עשרת פסקי הדין הבולטים של שנת 2016.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות