חפש ב:

חשיבותו של עורך דין לענייני נדלן

בשנים האחרונות חלה התעוררות מרשימה בשוק הנדל"ן במדינת ישראל: רכישות ומכירות של דירות, הסכמי שכירות, השקעה בנדל"ן לטווח ארוך ועוד. כל אלה הופכים את שוק הנדל"ן לדינאמי מאוד, מעניין מאוד - אבל עבור האדם הממוצע שאינו מתמצא היטב בכל הכללים והדינים הקשורים לנדל"ן, שוק הנדל"ן עשוי להיות גם מסוכן מאוד.

צוות בנק נדל"ן|30.1.2019|9:14|4645 צפיות
לא אחת ניתן לשמוע סיפורים על אנשים שחתמו על חוזה נדל"ן, למשל לרכישת דירה, לאחר שהסתמכו אך ורק על הבנתם האישית בקריאת החוזה ולא התייעצו עם עורך דין – רק כדי לגלות זמן קצר לאחר מכן שהצד השני לא היה לגמרי ישר איתם ומכר להם, נניח, דירה שהוצא עליה צו הריסה או שיש בה חריגות בנייה. 

איך אותם אנשים לא "עלו על זה" לפני כן, עוד בעת קריאת החוזה בעצמם? הסיבה פשוטה: לא כל אחד מבין במונחים המשפטיים, בסעיפים הרבים ובאותיות הקטנות. וזה בסדר; אחרי הכל, זו עבודתו של עו"ד נדל"ן: הוא זה שאמור לוודא שהחוזה כשר, לא מוטה, אינו כולל חיובים עתידיים או תשלומים נסתרים וכדומה. הסתייעות בעו"ד בעל ניסיון בעסקאות נדל"ן עשויה לחסוך לכם ממון רב ולמנוע התעסקות עם בירוקרטיה ומפח נפש.

איך לבחור עו"ד נדל"ן?

חשוב להבין כי עורכי דין מתמחים בתחומים שונים ולא כל עו"ד יכול לסייע לכם בענייני נדל"ן. כלומר, גםאואם יש לכם בן משפחה שהוא עורך דין שמתמחה בפלילים או מכר של מכר שמנוסה בתביעות אובדן כושר עבודה, אל תקלו ראש בחשיבות העניין ובחרו אך ורק בעו"ד המתמחה בענייני נדל"ן.

  • ודאו כי לעו"ד יש ניסיון בתחום הנדל"ן, המקרקעין ותכנון ובנייה. עו"ד כזה יהיה בקיא בכל הפרטים הקטנים ביותר של התחום, מעודכן בכל התקנות והחוקים החדשים (ככל שיש כאלה), ובדרך כלל יהיה לו גם ניסיון עשיר בהתמודדות מול הבירוקרטיה הממשלתית והמוניציפלית שיכולות להיות מתישות למדי.
  • בדקו האם העו"ד מציע סיוע משפטי גם בכל הקשור לתשלומי מיסים, אגרות והיטלים, כגון מס שבח, מס רכישה, היטל השבחה ודומיהם. עורכי דין רבים מפתחים במהלך הקריירה המקצועית שלהם רשת קשרים עם אנשי מקצוע אמינים ולכן יכולים לסייע לכם לצמצם הוצאות תוך שמירה על שקט נפשי.
  • מומלץ שהעו"ד יהיה מנוסה בניהול משא ומתן, על מנת שיוכל לנהל בשמכם את המו"מ באופן אפקטיבי תוך דאגה לאינטרס שלכם, בין אם הצד השני הוא עו"ד נדל"ן בעצמו, עו"ד של בנק או רשויות המס.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות