חפש ב:

המהפך של באר שבע

רבות כבר דובר ועוד ידובר על המהפך שעובר על באר שבע בשנים האחרונות. בין אם זה מועדון הכדורגל, או ראש העיר שמשנה את פניה, גם בשוק הנדל"ן העיר הפכה משממה אפורה לעיר פורחת ששואבת את הדור הבא אליה.

צוות בנק נדל"ן|4.1.2017|17:14|3682 צפיות

ראש הממשלה הראשון, דויד בן גוריון, אמר בשנת 1962, ש"החלום של נגב מאוכלס, מיושב ופורח ייהפך בעתיד למציאות חיה ומבורכת". מאז עברו הרבה גשמים ועונות, אך הנה חלפה לה שנת 2016, השנה בה תושבי באר שבע יכולים לסמן לעצמם את תחילתו של השינוי. רק לפני כמה שנים כינויה של בירת הנגב, ניתן לה בשל גודלה הפיזי ותו לא, כשהיא הייתה בתהליך של התפוררות מתמדת, וכעת, בזכות ראש העיר החדש, מר רוביק דנילוביץ', באר שבע אינה מפורסמת יותר בשל הג'ינגל המוכר למוזיאון חיל האוויר, אלא בשל תהליך התפתחות המואץ שעובר עליה, כשהמטרה הסופית היא להפוך אותה למטרופולין הדרומי של ישראל ולעיר שתספק השראה לאזור כולו, עד כמה השקעה אמיצה ונכונה, יכולה לשפר את חיי התושבים.

לעמוד נדל"ן בבאר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן



נדל"ן בבאר שבע
מאז החלו המגעים לבניית עיר הבה"דים מדרום לבאר שבע, החלו לצוץ ניצני השינוי הראשונים, כשיחד עם שחרור המרכז מהבסיסים הגדולים והמעיקים על הציבור, עיר הבה"דים תמשוך לאזור הדרום אוכלוסייה איכותית, המסוגלת להעלות את הכלכלה המקומית וככזו גם דורשת רמת חיים גבוהה יותר. השקעה ממשלתית מסוג זו, היא בדיוק ההשקעה שצריכה להתבצע בכל אזורי הפריפריה, לא לבנות דירות בזול, אלא לבנות מקור הכנסה לעיר ואז השוק החופשי, כבר יידע למשוך את האוכלוסייה הנכונה. ועם מחירי הדיור הנמוכים בכ-20 אחוזים מהממוצע הארצי, אין פלא שהנכסים בבאר שבע הפכו למבוקשים ביותר ושכונות חדשות החלו לקום על מנת שישרתו את האוכלוסייה החדשה שתגיע לעיר. 

לעמוד נדל"ן בבאר שבע והדרום באתר BankNadla לחצו כאן

תשתיות עירוניות, פיתוח ופארק סייבר חדש
כדי להמשיך את חיזוק העיר ולמשוך אליה אוכלוסייה חזקה, התחייבה הממשלה להשקעה של מליארדי שקלים בתשתיות ופיתוח העיר על מנת להתאימה לגידול באוכלוסייה הצפוי בה. כמו-כן הוחלט על הקמת פארקי תעשייה, הייטק, שכבר עתה מושכים חברות טכנולוגיה מובילות, המעוניינות להקים בהם שלוחות, וכבר עכשיו שש ערים סיניות מבקשות להיות ערים תאומות של באר שבע. יחד עם זאת, הממשלה בחרה להקים בבירת הנגב קריית סייבר שתאכלס כ-10,000 עובדים מחברות בינלאומיות, סטודנטים משכילים, משפחות צעירות שיעתיקו את מגוריהן וחיילים משוחררים שיבחרו להישאר ולחיות בבאר שבע.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקטים יוקרתיים למגורים
אחד מן הפרויקטים הרבים העתידים לקום בעיר הוא פרויקט 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע. פרויקט זה הוא אחד מן הדוגמאות הבולטות למהפך של באר שבע ולחיזוק הצפוי ברמת החיים, אליה יזכו התושבים כשרק המפרט החיצוני של הפרויקט מציע לדייריו, ‬בבריכת‭ ‬השחייה‭ ‬פרטית‭ ‬שתמוקם ‬בקומת‭ ‬הלובי, תצפה‭ ‬לנוף‭ ‬האורבאני ותכלול‭ ‬כיסאות‭ ‬נוח, פינות‭ ‬ישיבה, עצים‭ ‬ירוקים, מדשאות‭ ‬וגינה‭ ‬פרטית‭ ‬לדיירים. בנוסף לבריכה, יבנה גם חדר‭ ‬כושר‭ ‬מאובזר‭ ‬עם‭ ‬מיטב‭ ‬המכשירים וחניה פרטית בחניון גדול.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות