חפש ב:

4 פרויקטים לתחילת השנה

2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|3.1.2017|15:7|6017 צפיות

פרויקט יוקרה בעמק  
אחת הערים הבולטות ביותר באזור הצפון, שרואה בשנה וחצי האחרונות את הפיתוח הגדול ביותר שהיה בה זה שנים היא עפולה. בירת העמק ידעה שנים קשות, אך מאז 2015, העיר זוכה לפיתוחים מעניינים ויחד עם רכבת העמק שמקרבת את כל תושבי עפולה לחיפה והמרכז, מגיעים גם עליות מחירים למשקיעי הנדל"ן מבינכם. אחד הפרויקטים המעניינים בעפולה הוא פרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה. רובע יזרעאל, היא שכונת היוקרה החדשה של עפולה והפרויקט המדובר, מזכה את הדיירים שלו ב-3 בניינים בשלבי בנייה שונים (אחד כבר מאוכלס), כשבמרכזם נבנית בריכת שחייה המיועדת לדיירי הבניינים. הפרויקט מציע לרוכשים הפוטנציאלים דירות 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים החל מ-1,020,000 ש"ח כשהאכלוס בעוד שנה בלבד, מה שאומר שהבנייה בעיצומה. השכונה עצמה ממוקמת בקרבת מכללת עמק יזרעאל ונהנית מנופים מדהימים, כשכל הדירות פונות לבריכה ונהנות מתכנון איכותי וביקוש גבוהה.



דירה ובריכה בדרום 
משבר הנדל"ן כשם שהיה אכזרי לאנשים רבים, כך הוא גם היה פתוח לאפשרויות רווחיות לאחרים. באר שבע היא הדוגמא הבולטת לכך שמשבר הנדל"ן יכול גם להועיל, כשהעיר זוכה לביקושים עצומים בשל המחירים הנמוכים והאפשרויות הנדל"ניות הקיימות בה למשקיעים בשל מספר הסטודנטים הרב שחי בעיר. פרויקט 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע הוא רק אחד מיני רבים הקיימים בבירת הנגב כשבפרויקט זה תוכלו למצוא דירות 4 חדרים החל מ-1,220,000 ש"ח בלבד, בקומפלקס ‬מגורים המביא עימוחדשנות בזכות עיצוב ייחודי ויוקרתי המספק בריכת שחייה פרטית בקומת הלובי וכוללת כיסאות נוח, פינות ישיבה, עצים ירוקים, מדשאות, חדש כושר וגינה פרטית לדיירי הבניים, בזמן שהוא ממוקם בקרבת מרכזי העסקים, התרבות, הפנאי והבילוי של העיר.

השקעה בעתיד של חולון

חולון היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל למגורים. היא נהנית מקרבה לעיר הגדולה תל אביב, אך מסוגלת להציע למשפחות שלה איכות חיים גבוהה אשר שמה דגש על דור העתיד והחינוך שלהם. לא לחינם נקרית חולון עיר הילדים וככל שמחירי הדיור בתל אביב עולים, כך גם המחירים בחולון, ולכן, כדי לשים לכל מבצע נדל"ני הקיים בעיר. כזהו פרויקט ח-500 בחולון אשר מציע למשקיע הרציני חלקת קרקע בדרום העיר, רשומה בטאבו ב-399,000 ש"ח בלבד. היתרון של הפרויקט הוא, הקידום המאסיבי שהוא זוכה מצד עיריית חולון וכך שהוא כבר מאושר ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה. כאשר תחילת הבנייה בקרקע תחל מייעדים לבנות בה כ-12,500 יחידות דיור על שטח של כ-4,070 דונם, כשהצפי ממכירת הקרקעות המאושר לבנייה, עתיד להיות בין 1 ל-1.5 מיליון ש"ח.

מתחם האלף החדש
 
לסיום, מתוך 4 פרויקטים לתחילת השנה, אנו רוצים לספר לכם על פרוייקט מתחם ה-1000 - ראשון לציון. פרויקט זה הינו הפרויקט עם אפיק ההצלחה הגדול ביותר שכן מדובר בקרקע שאושרה לבנייה(!) מתחם האלף ממוקם במערב ראשון לציון, ליד יס פלנט ושדרות יצחק רבין. המתחם משתרע על שטח של 1,000 ועתיד להיבנות בו כ-4,900 דירות מקבלן למגורים, דיור מוגן וסטודנטים, לצד מתחמי עסקים ומסחר מקומי, עובדה שמזכה אותו בתואר מרכז העסקים הגדול ביותר במדינה. כעת נמכרות בו יחידות קרקע החל מ-490 אלף ש"ח וכדאי לכם למהר, כי נותרו מספר חלקות בודדות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות