חפש ב:

מה שוכחים לבדוק בדרך לרכישת דירה

ישבתם בבית, החלטתם לקנות דירה, ראיתם מספר דירות ואתם עומדים לבחור אחת. עכשיו תעצרו הכל ותבדקו האם באמת בדקתם את כל הפרמטרים לפני שבחרתם? מה לגבי הקהילה? או המיקום? גם להם יהיו משמעויות רבות ברמת החיים שיהיו לכם מעתה.

צוות בנק נדל"ן|22.12.2016|17:17|1681 צפיות

כשרוב האנשים עומדים לרכוש דירה, הם מחפשים בדרך כלל את הדברים המובנים מאילו: מה שטח הדירה, האם יש מספיק אור המגיע מהחלון, כמה נקודות חשמל ועוד. יש את האנשים שמנסים להשקיע בסינון והחיפוש ועושים את הדבר הנכון כשהם הם בודקים את רמת האוכלוסייה באזור, רמת החינוך, נתוני פשיעה, נטייה פוליטית בשכונה, מספר מוסדות חינוך, פארקים ציבוריים ועוד. אך למרות כל זאת, עדיין יש מספר שאלות שתמיד שוכחים לבדוק, ותתפלאו עד כמה הם יכולים להשפיע על חייכם. אז מה שוכחים לבדוק בדרך לרכישת דירה? הרשימה לפניכם:

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



עד כמה באמת הפארק העירוני קרוב אליכם?
כשבאמת חושבים על זה, למרחק הפארק מהבית יש חשיבות עליונה מעבר לעובדה שיש פארק בשכונה. פארק שנמצא במרחק הליכה מכם הוא ההבדל בין לתת לילד ללכת לבד עם חברים לפארק או לגרור את עצמכם יחד איתו כדי לשמור עליו באמצע המנוחה. בפעמים רבות יבטיחו לכם שהפארק נמצא מרחק 2 דקות הליכה, אבל במציאות הישראלית כשמרחק 5 דקות מתברר כרבע שעה הליכה, חשוב להגיע למקום עצמו לעשות סיור בסביבה כדי לדעת מה המרחק האמיתי בין הפארק לבית שלכם.

לעמוד דירות עם נוף לים באתר BankNadlan לחצו כאן

האם מדובר בפארק או גינה עירונית?
בפעמים רבות יבטיחו לכם פארק משחקים בתוך מתחם הבניינים והשכונה בה תגורו. כשתגיעו לסיור, הקרבה לפארק העתידי אכן תהיה קרובה, אך שימו לב לייעודו האמיתי של השטח והאם הפארק באמת יהיה פארק משחקים גדול, ויהיה בו שטח דשא לפיקניק עם הילדים, או למעשה מדובר בגינה המיועדת לקטנטנים בלבד ומדובר במדשאה המיועדת לשמש את תושבי המתחם בלבד, אך למעשה מתמלא מעודף תושבים המגיעים למקום.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מה התכנון העתידי לשכונה?
בישראל 2016 ישנם עוד ועוד תכניות של התחדשות עירונית. יהיה לכם משתלם מאוד לברר אם הנכס שאתם מתעניינים בו נמצא לפני פרויקטים של תמ"א 38, או פינוי בינוי, או אם עתיד להיות פרויקט שכזה בשכונה שלכם. מצד אחד, זה יכול להיות מתסכל מאוד לחיות בשכונה שבעוד שנתיים תסבול מרעשים אינסופיים ואתם תתעוררו כל בוקר לצעקות עובדי הבניין. מצד שני, אתם עתידים ליהנות מעליית ערך הדירה שלכם, או הנכס שאתם משקיעים בטווח הארוך וזו יכולה להיות אחלה השקעה.

לעמוד דירות חדשות במבצע באתר BankNadlan לחצו כאן

מה מצבה של המכולת השכונתית?
חשוב לשים לב למרכז המסחרי הקיים בשכונה העתידית שלכם, אם אכן יש כזה.  האם העוברים והשבים שייכים לטייפ קאסט שאתם מחפשים? או שאתם מרגישים כזרים? האם יש סטודנטים שלומדים בבית קפה שכונתי? אימהות עם עגלות? האם יש פרלמנט של ותיקי השכונה, היושבים להם בניחותא בבית הקפה המסורתי? ואיך נראית השכונה בשישי בצהריים? ככל שהשכונה תהיה יותר הטרוגנית, כך יגדלו הסיכויים שאתם תהנו ממנה בכל שלבי החיים שתעברו בה, החל מזוגיות צעירה, משפחה ועד לפנסיה. זכרו שהצרכים שלכם ישתנו עם השנים, ועליכם לקחת בחשבון שלא תמיד תרצו לבלות בשכונה עם מלא פאבים בסביבה, או שכונה שמלאה בילדים המרעישים בשבת, או שמא היא מתאימה בעיקר לאוכלוסייה בוגרת יותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות