חפש ב:

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל

ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.

צוות בנק נדל"ן|11.12.2016|14:12|5136 צפיות

קנדה - המשקיעים הסינים איבדו כל פרופורציה 
האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
בחן כיצד בקנדה נמכר לאחרונה בית רעוע בן 86 בשכונת פוינט גריי ב-2.4 מיליון דולר וכיצד גולשים רבים הרימו את גבותיהם למחיר המגוחך על הבית, שבו שלושה חדרי שינה בסך הכל. אך עם זאת, מי שמכיר את שוק הנדל"ן של וונקובר, קנדה לא הופתע' שכן מחירי הנדל"ן בעיר, זינקו ב-40 אחוזים בשנת 2015 והיא נהפכה לסמל מובהק של בועת הנדל"ן שממנה סובלת קנדה כולה. בעשור האחרון מחירי הדיור הכפילו את עצמם, ומאז שנת 2014 עלו בכ-25 אחוזים נוספים, בעקבות היחלשות הדולר הקנדי. הקנדים מאשימים את המשקיעים הסינים בעידוד עליית המחירים משום שאלה, שמים את כל כספם על הנדל"ן הקנדי ומונעים מצעירים לרכוש דירות (לצעירים כיום יידרשו 23 שנה כדי לחסוך למשכנתא, בעוד שלהוריהם נדרשו חמש שנים בלבד). הצרה של קנדה החלה כאשר, הממשלה הסינית אישרה למשקיעים המקומיים, להשקיע בשווקים מחוץ לסין ואלה יצאו בכל הכוח כשהמחיר הוא לא שאלה מבחינתם.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



אנגליה - דור השכירות של לונדון נדחק מהעיר
גם בלונדון זינקו מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות, לא מעט בשל עשירים זרים שרכשו נכסים להשקעה בשכונות היקרות ביותר שלה. ההיחלשות של הליש"ט בשנים האחרונות, הפכה את הרכישות בלונדון לאטרקטיביות אפילו יותר, וכשבנק המרכזי של בריטניה הוריד את הריבית לשפל של 0.25%, הקל למעשה עוד יותר על רוכשי הנדל"ן. עליית המחירים דחקה מהשוק את הצעירים, ואם בשנת 2000 היו כ-60 אחוזים מתושבי לונדון הבעלים של בתיהם, הרי שעד 2025 צפוי שיעורם ליפול ל-40 אחוזים בלבד. מאז שנת 2013 עלו מחירי הנדל"ן באנגליה ביותר מ-10 אחוזים בשנה, וגבוהים כיום ב-15 אחוזים מתקופת השיא הקודמת של שנת 2007. כל זאת יחד עם העובדה שההכנסה הריאלית נמוכה ב-10 אחוזים, נוצר מצב שהעובדים במגזר השירותים זקוקים לעבוד 15 שנה כדי לקנות דירת 60 מ"ר בלונדון.

לעמוד נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

שוודיה בשטוקהולם הסטארט־אפיסטים מתלוננים על מחירים גבוהים
שטוקהולם, בירת שוודיה, מדורגת שלישית בדירוג הבועות וסובלת כבר לא מעט שנים מעליית מחירים. ב-12 השנים האחרונות הוכפלו מחירי הבתים בבירת שוודיה, כשהסיבות לכך הן מדיניות הבנק המרכזי שמעודד ריבית בטריטוריה שלילית, דבר שהופך את ההשקעה בנדל"ן לכדאית עוד יותר, ודמי השכירות הנמוכים, שמרתיעים חברות מבניית דירות להשכרה. בעשור האחרון עלו דמי השכירות בשטוקהולם ב-19 אחוזים. מחירי הדיור בשטוקהולם המשכיו לשבור שיאים, עד שהובילו את מייסדי שירות הסטרימינג ספוטיפיי, שבמקור מגיעה משטוקהולם, לאיים כי יעבירו את המטה הראשי למדינה אחרת, בשל העובדה שהמחסור בדיור מקשה עליהם למשוך עובדים מוכשרים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד נדל"ן בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

סין - בהונג קונג בונים כ-14 מ"ר לאדם
שוק הנדל"ן של העיר־מדינה שנמצאת כיום בשליטתה של סין, זינק בחדות בעשור האחרון, כשבין השנים 2008 עד 2013, עלו המחירים ב-134 אחוזים. מאז 2012 מנסה הממשלה המקומית להוריד את מחירי הדיור על ידי הצגת מס בולים על רוכשים זרים של דירות, והעלאת המקדמה לרכישת דירה לרוכשי דירה שנייה. עם זאת, השכר הריאלי בהונג קונג לא השתנה כבר שנים רבות, ובשל כך הנגישות לדיור היא הנמוכה ביותר, עם שטח מגורים ממוצע של 14 מ"ר בלבד לאדם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

סיקור עולמי מזהה האטה בעליית מחירי הדיור בישראל
אתר Global Property Guide זיהה בסקר שביצע כי עליית מחיר הנדל"ן האטה. אך האם זה אומר כי מחירי הדיור יעצרו וירדו, או שמא מדובר בתקופה המזכירה את מבצע מע"מ אפס, שלאחריה יזנקו המחירים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות