חפש ב:

כך אפשר להצליח בהשקעות נדל"ן

איך הופכים את החיסכון הגדול ביותר שלנו, להצלחה כלכלית שתשנה את חיינו, מאשר לזרוק אותן על משכנתא ששניפטר ממנה רק לאחר 30 שנה? עושים זאת דרך נדל"ן.

צוות בנק נדל"ן|11.12.2016|13:32|4238 צפיות

רוב הציבור בישראל יעבוד את רוב חייו הצעירים, כדי לחסוך עד 300 אלף ש"ח, אותם ישקיע בדרך כלל במשכנתא לקניית הבית בו יגור כל חייו. אבל אם אתם רוצים לצאת מהמעגל הזה ולקחת את הסכום החשוב בחייכם, על מנת לקדם אתכם כלכלית ויוציא אתכם מהמאבק היום-יומי אל מול יוקרה המחייה, יש השקעה אחת שתוכל לייצר לכם את התשואה הרווחית ביותר, מבין השווקים הקיימים היום, וגם תהיה בטוחה מספיק כדי שלא תחיו בדאגה תמידית לכסף שלכם. שוק הנדל"ן הישראלי נחשב לשוק כזה, שסיכויי ההצלחה בו כמעט בטוחים , כאשר החדשות הרעות היחידות שלו, הן שהרווח לא היה גדול מספיק. אך יש להבין כי הצעד הראשון בדרך להצלחה בשוק הנדל"ן הוא סבלנות.

לעמוד הפרוייקט מתחם ה-1000 - ראשון לציון באתר BankNadlan לחצו כאן 



השקעה בבנק, בבורסה, או בנדל"ן
בפני המשקיע הפרטי עומדות שלוש אפשרויות להשקיע בהן בישראל: הראשונה, השקעה בבנק – אגרות חוץ ופק"מ מספקות תשואות נמוכות, אשר תלויות רבות בריבית המשתנה, אבל מספקות יכולת מימוש מיידית וביטחון. השנייה, מניות בבורסה – אפיק ההשקעה שיכול לתת את התשואה הגבוהה ביותר, אך מצד שני מאוד תנודתי ובאותה מידה יכול גם לגרום להפסדים הגדולים והקשים ביותר. שלישית, נדל"ן – אפיק ההשקעה בנדל"ן מעניק תשואה טובה, ובמקרה הגרוע ביותר, תמיד משאיר למשקיע נכנס אמיתי ביד, אבל לרוב דורש הון עצמי גבוה מאוד, שלמרבית האנשים אין בנמצא.

מהי ההשקעה הטובה?
כעת שאתם שואלים אם עצמכם "מהי ההשקעה הטובה ביותר?", שוק הנדל"ן מהווה את הבחירה הטובה ביותר למשקיע הפרטי, שלרוב יש לו בידו כ-100 עד 300 אלף ש"ח. עם זאת גם בשוק הנדל"ן יש מספר דרכים להרוויח, אך האופציה שיכולה לספק למשקיעים שלה את הרווח הגבוהה ביותר, היא מגרשים וקרקעות להשקעה. אך חשוב לזכור שרק קרקע שעמדה בתנאים הכרחיים ומחמירים, הופכים אותה לאפיק השקעה בטוח בעל סיכויי תשואה גבוהים ביותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

איזו סוג קרקע היא ההשקעה הבטוחה ביותר?
כדי למצוא את הקרקע הבטוחה, יש לשים לב ל-4 מאפיינים חשובים. הראשון הוא לזהות כי הקרקע היא קרקע פרטית ולא אדמת מנהל. הקרקעות הפרטיות, מהוות 7 אחוזים מהקרקעות בארץ. הן  נסחרות באופן פשוט ואין עליהן הגבלות של קרקעות מנהל. השני הוא לבחור קרקע שממוקמת במרכז הארץ בלבד, או קרקעות בערים שמלאי הקרקעות שלהן מוגבל, כגון ת"א, כ"ס, הרצליה וכו', שכן הסתברות הבנייה והקידום במלאי המצומצם של קרקעות הוא מאוד גבוה. המאפיין השלישי  הוא שהקרקע תהיה מקודמת לבנייה על ידי גופים מדיניים שכן אז מדובר בקרקע שאופק ההתפתחות שלה קרוב, בניגוד לקרקע שמקודמת ע"י יזמים פרטיים ושהמימושעלול לקרות גם עוד עשרים או שלושים שנה. ולבסוף, המאפיין הרביעי הוא שהקרקעות צריכות להיות כאלה שמיועדות לשכונת מגורים בבנייה רוויה, אשר מקנה זכויות מסחריות באיחוד וחלוקה באופן בטוח ושוויוני.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות