חפש ב:

השכונות השוות בבירת הנגב

באר שבע הופכת לשם החם ביותר בשוק הנדל"ן המקומי בזכות מחירי דירות נוחים, מוסדות לימוד מוכרים, ומרכזי בילוי קרובים מצירי תנועה מרכזיים. אז כעת נשאלת השאלה, מיהי השכונה השווה מכולן?

צוות בנק נדל"ן|7.12.2016|16:18|4313 צפיות

במסגרת חוות הדעת של צוות היועצים של פורטל בנק נדל"ן אנו נתקלים במקרים רבים בהם, רוכשי הדירות וציבור השוכרים, מחפשים את השכונה הטובה ביותר, בה יוכלו לחיות לפי אורח החיים שהם מחפשים לעצמם. היום כבר ידוע כי הדירה עצמה לבדה אינה מסוגלת לספק את צרכי האדם המחפש לעצמו להיות חלק מקהילה מסויימת ובשל כך מנסה למצוא לעצמו את השכונה הנכונה עבורו. אז הפעם, צוות בנק נדל"ן החליט לבחון את היער הדרומית באר שבע, בירת הנגב, ולהכיר לעומק את השכונות בעיר על מנת לצאת עם החלטה חד משמעית, מיהי השכונה הטובה מכולן.

לעמוד נדל"ן בבאר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן 



באר שבע - השם החם בשוק הנדל"ן
באר שבע הפכה בשנים האחרונות, לשם החם ביותר בשוק הנדל"ן המקומי שלנו בזכות עיר הבה"דים הצה"לית המוקמת מדרומה ופארק הסייבר החדש שמושך אליו מאות עובדי היי טק לבאר שבע. עם זאת, בדיקה שביצעו עבורנו צוות הפורטל מבהירה כי זה מספר שנים, באר שבע היא למעשה אבן שואבת עבור רבים מאזרחי ישראל, לא רק בשל המחירים הנוחים להפליא, אשר החלו לעלות עם הביקוש שגררו משקיעי הנדל"ן, אלא גם בגלל מוסדות הלימודים האקדמיים האיכותיים הקיימים בעיר כדוגמת אוניברסיטת בן גוריון, ומכללת ספיר, והפיתוח האזורי שתושבי העיר חבים לראש העיר, רוביק דנילוביץ'.

לעמוד הפרויקט 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן 

שכונה ב' אל מול שכונה ט'
בעיר ישנם מספר שכונות המדורגות גבוהה בציונים כדוגמת רמות, אך שתי ישנן שתי שכונות בולטות מכולן בעיר והן שכונה ב' ושכונה ט' במרכז העיר. לכל אחת מהשכונות יש את היתרונות הייחודיים לה, כשבשכונה ב' יש ביקוש מאוד גבוהה מצד סטודנטים המעוניינים להתגורר ליד אוניברסיטת בן גוריון מצד אחד, ומצד שני תורמים לפיתוח האזור בזכות עסקים קטנים המוקמים לצרכיהם והשילוב של הסטודנטים עם משפחות ואוכלוסייה בוגרת יותר יוצר אווירה ייחודית. שכונה ט' שכונה ט' היא שכונה חדשה יחסית במרכז העיר ונהנית ממוניטין חיובי בשל היותה קרובה למתחמי בילוי ומסחר במרכז העיר ונחשבת לאחת השכונות הטובות בעיר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מחירי הדיור בבאר שבע
אז נתחיל ממחירי הדיור בשכונות המפורסמות הללו. בשכונה ב' דירת 4 חדרים מיד שנייה תעלה לרוכש הפוטנציאלי כ-768 אלף ש"ח בממוצע, ואילו דירה דומה לזו, בשכונה ט', תעלה כ-919 אלף ש"ח בממוצע. דירת 4 חדרים חדשה תעלה לרוכשים כ-1.196 מיליון ש"ח, כשבשכונה ט' , אותה דירת 4 חדרים חדשה תעלה כ-1.361 מיליון ש"ח. המדד הסוציו-אקונומי הבודק את רמות ההשכלה וההכנסה של האוכלוסייה (נקרא גם המדד החברתי-כלכלי), סקר כי שכונה ב' מגיעה ל-5 מתוך 10 כשהשכר הממוצע של תושביה הוא 6,300 ש"ח בממוצע, והמדד בשכונה ט' הוא 6 מתוך 10, כשהשכר הממוצע של תושבי השכונה הוא 9,900 ש"ח.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות