חפש ב:

ת"א המבוקשת ביותר, ר"ג הפעילה ביותר

העיר ללא הפסקה ממשיכה להוביל גם בתחום הביקוש לתמ"א 38, אך דווקא עיריית ר"ג מובילה ביישום התוכנית ועל ידי כך גם מצליחה לאזן את מחירי הדיור בשטחה.

צוות בנק נדל"ן|30.11.2016|14:39|3506 צפיות

תמ"א 38 הינה תכנית מתאר ארצית שהחלה את דרכה בשנת 2005 לאחר שאושרה ע"י ממשלת שרון במטרה לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה הצפויות לפקוד את ישראל בעשרים השנים הקרובות. ממשלת ישראל אישרה את התכנית לאחר ההבנה כי אנו נמצאים על אזור בעל סיכון גבוה לרעידות אדמה ומקומנו הייחודי מעל השבר הסורי אפריקאי. לצערינו את רעידות האדמה לא ניתן למנוע, אך תוכנית התמ"א 38 תוכננה להיות התקווה לצמצום האבדות בנפש וברכוש. מאז החלה התמ"א את דרכה דווקא אזור המרכז הוביל את מספר הפרויקטים שנעשו בכל שנה למרות שהאזור הפגיע ביותר, הוא אזור רמת הגולן. העיר המבוקשת ביותר בתחום התמ"א הפכה להיות ת"א כשאזרחים החלו לנצל את הדרישה לחיזוק המבנה כאופציה נוחה לשיפוצו, בסכום אפסי, בעלותו הבלעדית של הקבלן המבצע, כשהוא מנגד זוכה לבנות כ-2 קומות (בממוצע הארצי) שיהיו בבעלותו. אך למרות שת"א הפכה לעיר המבוקשת בתחום, דווקא ר"ג היא העיר בעלת מספר הפרויקטים הרב ביותר.

לעמוד נדל"ן בתל אביב והמרכז באתר BankNadlan לחצו כאן



ר"ג מצליחה לשמור על עליית מחירים מתונה בניגוד לזינוקים בשאר הארץ
עיריית ר"ג שסובלת מאפס קרקעות לבנייה חדשה, מצאה את תוכנית ההתחדשות העירונית כפתרון הטוב ביותר עבור מצוקת הדיור הקיימת באזורה. בעירייה מתגאים באישור הגבוהה ביותר של פיתוח לפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, בתקווה שאלה יחדשו את פני העיר ושדרגו את מעמדה. אך תופעת הלוואי המעניינת ביותר במסגרת תוכנית העירייה היא העובדה שפרויקט תמ"א מצליח לשמור על איזון מסויים בעליית מחירי הדיור בכל אזור בוא הוא קיים. בשל העובדה שמדובר בתמ"א מחירי הדירות אינם יכולים לעלות בדומה למקרים של דירות מקבלן וכך מחירי הדירות בעיר הצליחו לשמור על עלייה מתונה בזמן שהמחירים ברחבי הארץ ממשיכים לזנק. 

לעמוד פרויקט מתחם ה-1000 באתר BankNadlan לחצו כאן

באר יעקב וראשל"צ חתמו על חלוקת מחנה צריפין
באירוע משמח, 12 שנים של דיונים, על חלוקתו של מחנה צריפין, הגיעו לסיומם, השבוע כאשר ראשי הערים ראשון לציון ובאר יעקב סיכמו בינים על חלוקת מתחם הענק שהותיר אחריו פינוי של מחנה צריפין המשתרע על פני כ-1,200 דונם. עד עתה, השטח לא היה שייך לאף רשות מוניציפאלית, אך כעת, לאחר החתימה, הוסכם שראשל"צ  תקבל תוספת קטנה יותר של 200 אלף מ"ר שטחי מסחר, ושליטה בכביש הגישה המגשר בין כביש 44 לשדרות ירושלים בעיר, שיחצוץ בינה לבאר יעקב ויהפוך לכניסה מערבית חדשה לעיר היין, ובאר יעקב תקבל שטח המאפשר לבנות 1,000 דירות מקבלן, ו-800 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה, בנוסף לתוספת שטח שיאפשר לבנות בנייני משרדים ותעסוקה, לטובת תשלומי ארנונה גבוהים יותר שיאפשרו לעיר לצמוח מבלי להיקלע לגירעון.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד נדלן בשפלה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

באר יעקב עתידה לקבל מעמד של עיר
ההסכם של באר יעקב עם ראשון לציון נחתם על רקע הסכם הגג בין העירייה למשרד האוצר, בהפיכתה של המושבה הוותיקה לעיר גדולה במרכז. הערכות הנציגים משני הצדדים הם כי ההסכם ייחתם בחודשים הקרובים והיקפו התקציבי יעמוד על 4 מיליארד ש"ח. רבע מהסכום יכוון לטובת פיתוח תשתיות והרחבת כבישי הגישה לעיר והקמת תחנת חשמל מקורה. בנוסף המעוצה דרשה כי ישתנה מעמדה הרשמי ממועצה מקומית לעיר, בדומה לאופן בו הוקמה חריש, והבטחת המדינה לסיוע כלכלי למימון הפעילות השוטפת של הישוב, שכן החשש של נציגי באר יעקב כי עד אשר בסיסי צה"ל יפונו, הם לא ישלמו ארנונה והמועצה תסבול מאיבוד כספים חשובים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות