חפש ב:

מגדל תעסוקה חדש בבני ברק

הוועדה המחוזית הפקידה את התכנית חדשה להקמתם של מגדל תעסוקה בן 50 קומות לצד מרכז רפואי בן 22 קומות, שייבנו בבני ברק.

צוות בנק נדל"ן|30.11.2016|12:47|2950 צפיות

תכנית חדשה להקמת מגדל תעסוקה בן 50 קומות לצד מרכז רפואי-סיעודי בן 22 קומות בבני ברק הופקדה השבוע ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ת"א. המרכז הרפואי-סיעודי יכלול, לפי התוכניות כ-1,000 מיטות,  ומרכז התעסוקה יוקם על שטח כולל של 42 אלף מ"ר. שניהם כאמור יבנו זה לצד זה באזור התעסוקה הצפוני של בני ברק. מלבד שני המתחמים החדשים, צפוי גם פיתוח של המרחב הציבורי, בין השאר על ידי סלילת שבילי אופניים, הרחבת המדרכות, הקמת חזיתות מסחריות ושילוב נטיעות עצי צל. עוד צויין כי המרכז הרפואי החדש ומגדל המסחר יוקמו בקרבה לקו האדום והקו הצהוב של הרכבת הקלה בגוש דן, יחד עם עשרות תחנות אוטובוסים שמצויות לאורך הרחובות אם המושבות , ז'בוטינסקי ודרך בן גוריון. במסגרת התוכנית, תוקם גם מערכת שאטלים שתפקידה היה לחבר בין המתחם לתחנת הרכבת בני ברק.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlanb לחצו כאן

הפרויקט מוקם לטיפול במחסור העתידי במיטות סיעודיות
נציגי מנהל התכנון מציינים כי המרכז הרפואי צפוי לספק את המענה למחסור הצפוי במחלקות סיעודיות, לפי הדיווחים של הסקרים שנעשו מטעם משרד הבריאות. כמו-כן, הקומות התחתונות במתחם העתידי יספקו שירותי בריאות נוספים לטובת כלל תושבי הסביבה. אזור התעשייה הצפוני של העיר ממוקם בין רחוב חשמונאים במזרח ורחוב מצדה במערב ונכלל במסגרת הסכם הגג של עיריית בני ברק עם המדינה לאחר שבמשך שנים התלוננו תושבי בני ברק על הצפיפות הקיצונית בה נמצא האזור. עם זאת בעירייה מסבירים כי כל עוד הציבור החרדי לא יהיה מוכן להשתמש במעליות שבת, לא יוכלו להיבנות באזור זה מגדלי מגורים שיאכלסו את תושבי העיר וכך יהיה אפשר לטפל בבעיית הצפיפות.

לעמוד הפרויקט מבנה- פארק מדעי החיים חיפה באתר BankNadlan לחצו כאן

בשוק הנדל"ן קוראים לראש הממשלה להתערב
הסקירה המייאשת של לשכת השמאים חשפה עד כמה זינקו מחירי הדיור גם השנה. לטענתם, גם תוכנית מחיר למשתכן לא תוכל לפתור את משבר הדיור, אלא רק תחריף אותו. "אנחנו צריכים שוק שמייצר דירות. שוק מתקרר הוא לא שוק שמעודד יזמים וקבלנים" טען יו"ר הלשכה. כעת, דורשים אנשי הענף כי ראש הממשלה יתערב לעצור את החוקים הפוגעים בשוק לטענתם ומעודדים עליות מחירים כגון חוק המיסוי על דירה שלישית, ש"פשוט יגולגל אל השוכרים", ולהשעות את פרויקט מחיר למשתכן שיוצר הנחות במחיר אצל ציבור אחד על חשבון עליות מחירים על חשבון האחר. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

איחוד השווקים יסנוור את עיני הציבור מהמציאות בשטח
בלשכה התייחסו גם לרצונו של שר האוצר כחלון לחבר בין נתוני המספרים ולהוסיף את מחירי ההנחה של מחיר למשתכן אל מדד מחירי הדירות הקיים היום "מדובר בפנס שיסנוור ישראלים רבים רק כדי לייצר מציאות שקרית של ירידת מחירים. טענו בלשכת השמאים "פעולה שכזו רק תסתיר את המשך עליית המחירים והממשלה תשקר לציבור במצח נחושה". בענף הנדל"ן גוברים הקולות כי  הממשלה חייבת להמשיך ולפעול רק בתחום הגדלת כוח האדם ולתת לשוק לעשות את השאר, כשקצב הבנייה יגדל בזכות כוח אדם גדול בענף הבנייה ובוועדות המחוזיות והמקומיות, או אז ירדו מחירי הדיור בעצמם ובצורה מאוזנת. "כל מי שמנסה להבטיח לציבור ירידת מחירים מסוג אחר, או צניחה במחירים יכול לעשות זאת רק ע"י קריסה של המשק" זועמים יזמים וקבלנים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות