חפש ב:

בישראל עדיין משתלם להשקיע בנדל"ן

מדד מחירי הדירות מציג נתונים המראים כי מחירי הדירות עלו בשנה האחרונה ב-9 אחוזים ונדמה כי העלייה לא מתכוונת להיעצר. אך למשקיעי הנדל"ן מדובר בסימן טוב שעדיין יש היכן להשקיע בענף.

צוות בנק נדל"ן|29.11.2016|14:42|1886 צפיות

בזמן שרוכשי הדירות ממשיכים להמתין לירידת מחירי הדיור כשהפעם התקווה הממשלתית היא תוכנית מחיר למשתכן, אשר נדמה היה כי ייצר קיפאון בשוק הדיור, נראה כי גם שנת 2017 לא תהיה שנת ברכה לזוגות הצעירים ומשפרי הדיור הישראלים והמחירים ימשיכו לעלות. אך צערו של אחד הוא ברכתו של אחר, והנתונים מראים כי משקיעי הנדל"ן יכולים להמשיך להשקיע כשנתונים על עליות של 17 אחוזים בתל אביב, למרות מאמציו של שר האוצר, משה כחלון, לבלום את שוק ההשקעות. כעת, מה שנותר למשקיעים הוא למצוא את הנכס הנכון, אך ככל שעוברים הימים מדובר במסע קשה יותר ויותר כשהחשש הוא שגם התשואה בפריפריה, מתחילה להצטמצם. אז איך מוצאים את הנכס הנכון כשבישראל עדיין משתלם להשקיע בנדל"ן?

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן 



איך לאתר את הפרויקט המתאים
רוב הציבור רואה את שוק היד שנייה כאופציה הטובה ביותר להשגת תשואה מירבית, אך בשוק שבו הכל נעים לפי תופעת העדר, דווקא השקעה בפרויקטים החדשים יכולה להועיל הרבה יותר. איתור הפרויקטים נעשה במספר דרכים: הראשון דרך משרד תיווך אשר כבר מכיר את חוקי המשחק ובעל ניסיון בתחום ויכול לספק מידע שקשה להגיע אליו לבד. בנוסף לכך משרדי התיווך גם דואגים לשמור על קשר עם ספקים, קבלנים ויזמים, ויכול להשיג מחירים יותר נוחים לרוכש הפוטנציאלי. לעומת משרד התיווך קיימת גם האפשרות לעשות זאת בצורה עצמאית, דרך אתרי האינטרנט הרבים ולחסוך בעלויות התיווך, אך חשוב לדעת מהם המאפיינים העיקריים אותם המשקיע מחפש ולא להתפשר עליהם. בנוסף לכך, החיסכון בעלויות התיווך יכולים לעבור לעליות עו"ד מומחה, אשר יוכל לייצג אתכם יותר נאמנה ממתווך (שרק רוצה לסגור עסקה) וכך לשמור על האינטרסים שלכם בלבד.

לעמוד הפרויקט אמלוני על האגם - אשקלון באתר BankNadlan לחצו כאן

מה חשוב לבדוק
בדיקת הנכס אינה מסתכמת רק בבדיקה פנימית, אלא גם בבדיקה חיצונית ובדיקה סביבתית כדי לאמד את הצלחתו האפשרית ולנסות להעריך כיצד ייראה בעתיד. כשדירה חדשה מצויה בשלבי בניה, יש לזכור שהיא עדיין קרויה ומוגדרת כדירה "על הנייר" והרבה דברים עלולים לקרות עם הקבלן כגון פשיטת רגל והפסקת הבניה או דחיית תאריך קבלת המפתח. לשם כך מגיע תפקיד העו"ד למיצוי כאשר הוא אחראי להוסיף בחוזה את הסעיפים אשר יקנו למשקיע את ההגנה הדרושה לו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה באתר BankNadlan לחצו כאן 

חשוב לוודא מול מי אתם עומדים לבצע עסקה
כשאתם עומדים מול קבלן בכוונה לבצע השקעה בדירה, חשוב לשים לב מול מי אתם עובדים והאם זה האיש, או החברה, להשקיע בה את מיטב כספכם. במידה והקבלן הוא למעשה חברת קבלנות בניין שנסחרת בבורסה, יהיה אפשר לקבל בקלות את המידע הפיננסי והעסקי של החברה. במידה ומדובר בקבלן פרטי או בחברה פרטית, ולקבל ממנו את הנתונים ולנתח אותם.


אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות