חפש ב:

דירה או קרקע? מה משתלם יותר

משקיעי נדל"ן רבים מתלבטים רבות אודות אפשרויות ההשקעה בשוק הנדל"ן. מצד אחד, השקעה בדירה נחשבת להשקעה בטוחה יותר, אך מצד שני, הרווח האפשרי מקרקע יכול להרקיע לשחקים.

צוות בנק נדל"ן|28.11.2016|15:6|2243 צפיות

שוק הנדל"ן המקומי בישראל מחיל בתוכו מספר אופציות עבור כל אדם המעוניין לנסות את מזלו בהשקעות נדל"ן. יתרה מכך, בזכות משבר הנדל"ן הישראלי, עליית המחירים היא למעשה מובטח וכעת כל שנותר למשקיע הנכון הוא לחפש את הנכס הבא, שיספק לו את הרווח הגדול ביותר עם כמה שפחות סיכונים שההשקעה תיכשל. אך יש לדעת כי השקעה בדירות מקבלן לעומת השקעה במגרשים וקרקעות היא שונה לחלוטין. לכל תחום יש את היתרונות והחסרונות שלו, אך כל משקיע שמעוניין לנסות את מזלו בתחום חייב להכיר את השווקים על בורים, הסכנות, והאפשרויות להרוויח ולדעת לנתח בעצמו האם ההשקעה משתלמת. אחרת הוא עלול ליפול אחר אנשי שיווק ומכירות שיקסימו אותו בהבטחות שלא יתממשו.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadla לחצו כאן



רווח גבוה בקרקעות לעומת השקעה בטוחה בדירות
בשקעה בדירה, במיוחד בישראל של השנים האחרונות, מציעה בתוכה הבטחה כי ערכו של הנכס יעלה. כיום אין עיר שלא נראו בה עליות מחירים ולכן רכישת דירה לצורך השקעה מבטיחה כמעט לחלוטין כי המשקיע יזכה ברווח מסוים. כעת השאלה היא מה גודל הרווח. במידה והיינו נמצאים היום בשנת 2007, אפשרויות הרווח של המשקיעים היו יכולות להרקיע שחקים, והיום ישנם משקיעים שהשקיעו ב-2007 ונהנו מהכפלת ערך הדירה. אך כיום, בשל העובדה כי עליית המחירים מתקרבת לשיא, נדמה כי אפשרויות הרווחים מגיעים למיצוי ואחוזי התשואה מסתכמים ב-7 אחוזים במקרים הטובים ביותר. לעומת זאת, בשוק המגרשים וקרקעות להשקעה, אפשרויות הרווח עדיין יכולות להכפיל ולשלש את עצמן, אך זאת משום שמדובר בקרקע חקלאית לרוב שעדיין ממתינה להפשרה וייתכן כי זו אף לא תופשר במקרה הגרוע או תופשר לאחר תקופת המתנה של כ-10 שנים.  

פרויקט דירות בבאר שבע
 
באר שבע היא כיום העיר המבטיחה ביותר בקרב ענף הדירות להשקעה. בעיר ניתן לרכוש היום דירות מקבלן במחיר ממוצע של 1.2 מיליון ש"ח לדירות 4 ו-5 חדרים וכמשבר הנדל"ן עדיין ממשיך, יחד עם עיר הבה"דים ופארק ההיי-טק שנבנה בעיר, עליות המחירים בבאר שבע, לא צפויות להיעצר. אחד מהפרויקטים שקיימים בבאר שבע כיום הוא פרויקט 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע אשר מציע לרוכשים שלו לרכוש דירות יוקרה 4 ו-5 חדרים במחירים נוחים של 1.2 מיליון ש"ח וליהנות מעליית ערכה של בירת הנגב.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קרקע להשקעה בראשון לציון
בראשון לציון קיים היום פרויקט הקרקעות המבטיח ביותר בישראל. פרוייקט מתחם ה-1000 מציע אפשרו לרכוש חלקה באזור יוקרתי במערב ראשון לציון. המתחם ישתרע על שטח של 1,000 דונם ממערב לנתיבי איילון, בסמיכות לצירים שדרות משה דיין, רחבעם זאבי ושדרות רבין. המתחם שייך לעתודת הקרקע המשמעותית ביותר בפיתוח העיר. כשבעתיד יוקמו בו כ-4,900 יחידות למגורים, בנוסף למתחמי מסחר, עסקים ופנאי. אז אתם חושבים? דירה או קרקע? מה משתלם יותר?


אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות