חפש ב:

אושרו להפקדה 5,000 דירות מקבלן בחיפה

חיפה ממשיכה לקדם את השכונות החדשות שיבנו בדרום העיר, ולאחר שאושרה בנייה של 1,700 יחידות דיור, אושרה בנייה של 5,000 יחידות דיור נוספות ופארק בגודל 200 דונם.

צוות בנק נדל"ן|23.11.2016|13:58|1956 צפיות

נציגי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, אישרו השבוע את השלב השני של השכונות במבואות הדרומיים של חיפה. במסגרת השלב השני אושרו להפקדה 5,000 דירות מקבלן נוספות בחיפה, בנוסף ל-1,700 הדירות אשר נמצאות בתהליכי בנייה בימים אלה. השכונות ייבנו, ימוקמו על השטחים המישוריים אשר נושקים להר הכרמל, ויקומו בו מבני מגורים בני 20 קומות יחד עם מבנים בני 8 -7 קומות שייבנו לאורך שדרות ירוקות ויחברו את חלקי השכונה יחדיו. בנוסף לכך, ישלבו בתוכנית את הקמתו של פארק חדש בלב השכונה, אשר ישתרע על שטח של כ-200 דונם וישרת את תושבי האזור והשכונה על ידי גני שעשועים לילדים ומבוגרים, שבילי אופניים, ואטרקציות ספורטיביות לכל המשפחה.



התוכנית תשתלב במספר שכונות בדרום חיפה
התוכנית החדשה הוקמה כחלק מהסכם הגג ותוכנית המתאר העירונית  חולקה לפי דירות קטנות לזוגות צעירים ודירות גדולות למשפחות, כמו גם דירות להשכרה ארוכת טווח ומספר פרויקטים שייבנו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן ומחיר מטרה לדיור הציבורי. במסגרת התוכנית, כ-25 אחוזים מהדירות יהיו דירות קטנות בנות 2 עד 3 חדרים, וזו כולה תשתלב בין מספר שכונות כגון נאות פרס, רמת הנשיא, מתחם קרית אליעזר , סביוני דנה, רמת זמר, ושכונת ורדיה, לצד מספר מתחמי התחדשות עירונית באזורים שונים כגון ברל כצנלסון, חביבה רייך, מתחם מח"ל בקריית חיים ובנווה שאנן. "המתחם נהנה מבדיקות רבות שנעשות על ידי משקיעים ויזמים בזכות קרבתו לחוף הים......ומנהרות הכרמל דרכן ניתן להגיע לצומת הצ'ק פוסט וצפונה תוך – 5 דקות", ציינו גורמים בעירייה.

טריו - חיפה 
בחיפה ישנם מספר פרויקטים חדשים אשר מזכים את העיר כעיר עם עליות הביקושים הגבוהות ביותר בשנים האחרונות. אחד מהם הוא פרויקט אשדר טריו - חיפה. "פרויקט טריו" מדורג כפרויקט יוקרתי הממוקם בשכונת דניה. הפרויקט משלב סטנדרטים גבוהים מאוד בקטגוריות רבות מהמפרט, התכנון, ועד השירות האקסלוסיבי. כמו-כן ישנה קשת רחבה של אפשרויות מגורים, מדירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים מרווחים עד 300 מ"ר. מחירי הדירות, נכון להיום, הם מ-2.3 מיליון ש"ח לדירות 4 חדרים ומועד האכלוס של הבניין שלישי והאחרון בפרויקט  מתוכנן לאוקטובר 2017. כמו-כן לרוכשי הדירות תהיה האופציה לשלם מקדמה של 20 אחוזים בלבד כשיתרת התשלום תתבצע בסמוך למועד האכלוס.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הכרמל הירוק
עוד פרויקט שעתיד לשנות את פני הכרמל בחיפה, הוא פרויקט הכרמל הירוק - חיפה. לאחר שנים בהן לא היו פרויקטים חדשים באזור זה, בשכונת אחוזה היוקרתית מקימה חברת סלע ובינוי את פרויקט המגורים החדשני על קרקע פרטית. מדובר על דירות 4 ו-5 חדרים מרווחות, הנמכרות החל מ- 1,900,000 ש"ח בשני בנייני בוטיק בני 9 קומות. כל הדירות יהנו מנוף ירוק מהפנט של העמק מבעד לחלונות עם אינטימיות מרבית עם שתי דירות בלבד בקומה, חניה פרטית ורמת גימור גבוהה. מועד האכלוס של הפרויקט מתוכנן לאוקטובר 2018 ורוכשי הדירות יהנו מהאפשרות לליווי בנקאי של בנק איגוד.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות