חפש ב:

האם זה ראוי להבטיח ירידות מחירים?

בכנס שנעשה בלשכת השמאים, טענו הממשלה מעוורת את עיני הציבור בהבטחות כי יצליחו להוריד את המחירים בשנתיים הקרובות וכי הממשלה ממשיכה ביישום החלטות גרנדיוזיות במקום לפעול בצורה פשוטה.

צוות בנק נדל"ן|21.11.2016|16:13|1698 צפיות

"חבל שאזרחים תמימים יקבלו החלטות לא מבוססות" טען יו"ר לשכת השמאים מר אוהד דנוס. דנוס השתתף בכנס של לשכת השמאים וגם התייחס להחלטת הממשלה בכל הנוגע לחוק מיסוי הדירה השלישית והסביר כי בעלי נכסים רבים יפילו את החוק על השוכרים שלהם ובזמן שהממשלה ממשיכה לחפש אחר אלפי בעלי הנכסים המחזיקים מעל ל-3 נכסים, ציבור השוכרים ישלם את המחיר. בכל הנוגע לניסיונות האוצר והממשלה להוריד את מחירי הדיור, יו"ר השמאים פירט כי הוא מעריך את מאמציו של שר האוצר כחלון ונראה כי הוא אכן נאמן להחלטתו להורי את המחירים אך המחירים לא הולכים לרדת בזמן הקרוב ובזמן שבאוצר מפרסמים את תוכנית מחיר למשתכן, אלפי ישראלי שלא זכאים להשתתף עומדים מול שוק שבור.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



השוק מתחלק ל-2 ורוב הציבור נפגע מכך
"אם שר האוצר מעוניין להוריד את מחירי הדיור, עליו להמתין אם ההוראה למיסוי הדירה השלישית לעוד כשנתיים, אז מלאי הדירות יהיה גדול יותר והלחץ שיוכל להשפיע על בעלי הדירות יהיה גדול יותר" מפרט מקור מלשכת השמאים "מצד אחד לבעלי הדירות ישנו כוח מאוד גדול כעת, וזה ברור כי כל ניסיון של כחלון לפגוע בציבור משקיעי הנדל"ן לא יעבור בשתיקה, אך מצד שני כל שינוי מלווה בקשיים ולטובת התמונה הגדולה הציבור צריך להבין את המניעים של כחלון". דנוס המשיך בדבריו ומסר כי לשיטתו, "יש לתמהל את תוכנית מחיר למשתכן, כך שיחלחל גם לדירות יד שנייה וגם לדירות חדשות שנבנות בקרקעות פרטיות".

לעמוד הפרויקט קרקע בשדה דב באתר BankNadlan לחצו כאן

נראה כי פינוי שדה התעופה דב ייעצר
במסגרת הכנס הציג ראש עיריית אילת את כוונתו בשיפור תנאי המחיה בעיר ותוכנית המתאר שעומדת בפני אישורים. "כיום נבנה שדה תעופה חדש בקרבת העיר, מה שאומר שזה הקיים יופנה ותפתח קרקע חדש במרכזה של העיר שתיועד להמשך פיתוח ענף התיירות וחיזוקה של העיר כעיר הנופש הגדולה בישראל". בנוסף לכך, ראש העיר המשך לפרט מדוע פינוי שדה דב יפגע קשות בכלכלת העיר וביקש לעצור את תהליך הפינוי עד אשר תמצא קרקע זמנית בה יפעילו את שדה התעופה שיוכל להמשיך ולשרת את תושבי העיר הדרומית והתיירים המגיעים אליה, אחרת אילת תנותק מהציבור הישראלי. לבסוף הודיע כי תוכנית המתאר העירונית ממשיכה בדרכה לאישור בוועדה המחוזית כשבמסגרת הסכם הגג, העיר הדרומית תתואם לאכלוס 120 אלף תושבים, ומספר חדרי המלון יטפס ל-20 אלף, והמטרת העל להגיע ל-3,000-4,000 סטודנטים שיקבלו מלגת לימודים מלאה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט השקעה ביחידת סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו וכאן

מחירי הדיור לא ירדו בשנים הקרובות
בכל נוגע לשאלה מתי ירדו מחירי הדיור? או האם זה ראוי להבטיח ירידות מחירים? בלשכת השמאים תקפו כי הממשלה ומשרד האוצר מסנוורים את הציבור במחשבה שעוד מעט ירדו מחירי הדיור וכי האמת היא שגם במשך השנתיים הקרובות הדבר לא יתרחש. במשרד האוצר ובקבינט הדיור אמרו בתגובה לכך כי הממשלה לא מנסה לסנוור את הציבור, אך מן הראוי לדעת כי אף אחד לא מצפה שירידת המחירים תתרחש כבר מחר, עם זאת על הציבור צריך לדעת כי הממשלה נאבקת להוריד את מחירי הדיור ובזכות מחיר למשתכן, חלקו יכול כבר היום ליהנות מדירות במחירים מוזלים עד אשר היצע הדירות יאוזן בשנים הקרובות. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות