חפש ב:

רמת גן ממשיכה לשנות את הנדל"ן במרכז

רכישת דירה בת"א ממשיכה, וכנראה גם תמשיך, להיות חלום בלתי נגיש לרוב אזרחי ישראל, אך מצד שני, עיריית ר"ג עושה כל שביכולתה להיו האלטרנטיבה החזקה ביותר בשוק, וגם מצליחה.

צוות בנק נדל"ן|21.11.2016|13:15|1871 צפיות

רכישת דירה בת"א ממשיכה, וכנראה גם תמשיך, להיות חלום בלתי נגיש לרוב אזרחי ישראל. מחירי הנדל"ן בשוק התל אביבי הם למעשה הגורם העיקרי במשבר הנדל"ן בישראל, שכן היצע הדירות הקטן בעיר ללא הפסקה, העלה את מחירי הדיור פלאים ושלח את התושבים התל אביבים לחפש דירות במקומות רחוקים יותר וכך הביקוש הרב של מאוכזבי תל אביב, יחד עם כמות בנייה לא מספקת, הובילו יחד לעליית מחירים כוללת בכל הארץ, כשמחירי הנדל"ן כולם, נשענים על מה שנעשה במרכז. אך בזמן שהאנשים שעוד זוכרים שהמהפכה החברתית החלה עוד במחאה חברתית על מחירי הדיור בת"א (זכר לאוהלים שהעדיפו לישון בהם מהם במקום לשכור דירה) מתמעטים, רמת גן ממשיכה לשנות את הנדל"ן במרכז, ועיריית רמת גן יוזמת מספר צעדים לשיווק העיר מחדש מאשר סתם עוד עיר ליד תל אביב, לעיר מרכזית, מתפתחת ואל נשכח שבמחירים זולים מהאחות הגדולה, ת"א.

לעמוד נדל"ן ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן



רמת גן רואה בהתחדשות עירונית כפתרון האולטימטיבי
בתחומה של רמת גן, אפשר למצוא את האצטדיון והפארק הלאומי, קניון איילון המחודש, בי"ח תל השומר,  אוניברסיטת בר אילן, הספארי וכמובן מתחם הבורסה היוקרתי. אך העוצמה העיקרית של פריחתה המחודשת של רמת גן, היא האצת תהליכי ההתחדשות העירונית בעידוד העירייה, אשר מעודד את מחירי הדיור לעלות בעלייה מתונה בהרבה לעומת השכנות שלה בגוש דן. תחילה, התמקדו בעירייה על פיתוח בנייני משרדים באזורי התעשייה של העיר, ובשנתיים האחרונות פועלים נציגי העירייה לשפר את פני העיר ובנייני המגורים. מיותר לציין כי חלק מהסיבה לכך היא העובדה שלרמת גן אין עתודות קרקע ולכן אין היא יכולה לבנות שכונות חדשות, אך עם הביקוש לדירות שהלך וגדל, אנשי העירייה הבינו כי אישור פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, הוא הפתרון היחידי של העיר להתקדם.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

ההתחדשות העירונית מפתחת את כל השכונות בעיר
"ברמת גן רואים בהתחדשות העירונית כהחזרת עטרה ליושנה" מדווח נציג עירייה "בכל הערים הגדולות בעולם, ישנו תהליך של התחדשות עירונית, על מנת לשלב את הערים הוותיקות אל המאה החדשה והדרישות העיצוביות שזו דורשת ולכן ברמת גן רואים בכך הזדמנות להפוך לעיר השנייה בגודלה בכל המרכז וגם אם לא באמת יוכלו להיחשב כמטרופולין, אז ברמת גן יעשו כל שביכולתם להפוך למתחרה החזקה ביותר של תל אביב". החשיבות שבפרויקטים מסוג זה, היא שאלה תורמים לחיזוק שכונות קיימות בעיר ומתפתחות שכונות וותיקות שסבלו מהזנחה. כך ניתן לשווק אותם מחדש ולמשוך אליהם תושבים חדשים שיחזקו את השכונות ושדרגו את כלכלת העיר. "אם לא נוכל להקים אזורי בילוי ברמת גן שיתקרבו לאלה הקיימים בת"א, אנחנו נגרום לישראלים להבין שתל אביב אומנם יש איפה לבלות, אבל ברמת גן יש היכן לחיות" מדווחים בעירייה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מתאימה בעיקר לציבור משפרי הדיור
מחירי הנדל"ן ברמת גן בכל זאת נחשבים למחירים יקרים לזוג צעיר שמעוניין לקנות את דירתו הראשונה, אך אל ציבור משפרי הדיור המעוניינים לחפש מקום מפותח באזור המרכז, ר"ג מציעה את האופציה העדיפה ביותר משום שמחירי הדיור הממוצעים נשארו במשך כמה שנים על 1.85 מיליון ש"ח בממוצע בזכות, ההתחדשות העירונית שאיזנה את עליית המחירים. כיום דירות חדשות ברמת גן נמכרות בכ-1.3 מיליון ש"ח לדירת 2 חדרים, 1.7 מיליון ש" לדירות 3 חדרים, 2 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים וכ-2.5 מיליון ש"ח לדירת 5 חדרים ונראה שיש עוד למה לצפות בעיר המתחדשת.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות