חפש ב:

הפרויקטים המעניינים של אזור המרכז

אזור המרכז נחשב בישראל לאזור החם ביותר בשוק הנדל"ן. הביקוש בו עצום ולמעשה משבר הנדל"ן המתנהל בו הוא משבר הנדל"ן האמיתי והקושי למצוא נכסים מעניינים בעלי פוטנציאל רווחי הוא קשה. לשם כך, צוות הפורטל אסף עוברכם ארבעה פרויקטים לדירות באזור המרכז.

צוות בנק נדל"ן|14.11.2016|16:18|1926 צפיות

עדן טאוור פארק הים - בת ים 
כדי להכיר את הפרויקטים המעניינים של אזור המרכז צריך קודם כל להביט אל בת ים. פרויקט עדן טאוור פארק הים - בת ים - EDEN TOWER, הינו אחד משני הפרויקטים הגדולים ביותר בבת ים כיום. הפרויקט, השייך לקבוצת הרכישה אלדר, ממוקם בשכונת פארק הים הדרומית, החופפת בגבולה של ראשון לציון והים התיכון ונחשבת לשכונת העתיד של בת ים, בה ייבנו מתחמי תעסוקה ומסחר לצד מגדלי מגורים ותיירות. קבוצת אלדר מציעה את הפרויקט במחירים של 1.9 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים ו-2.1 מיליון ש"ח לדירות 5 חדרים. הפרויקט עצמו מציע נוף מרהיב ממרפסות הדירות, תכנון פנים מוקפד ואיכותי ומיקום מרכזי בלב שכונת פארק הים החדשה עם פוטנציאל השבחה גבוה.



LOCATION 187 בתל אביב 
פרויקט  LOCATION 187 - תל אביב, הינו פרויקט המציע לרוכשיו דירת יוקרה על קו ראשון לים באחד המיקומים הרותחים ביותר בתל אבי היום. הפרויקט ממוקם בשכונת גאולה ומציב רף חדש של יוקרה בלב הפועם של תל אביב. שכונת גאולה נבנתה עוד בשנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת ונחשבת לאחת השכונות המבוקשות ביותר בקרב הציבור התל אביבי. הפרויקט עצמו מציג 2 בנייני יוקרה בני 10 ו-14 קומות שיכללו יחדיו 91 דירות יוקרה הצופות לים. המפרט העשיר המוצג לרוכשים מגיע בהתאמה אישית ובדירות הושקעה מחשבה בבחירת מפרט הפנים שניתן לשינוי על מנת לדאוג שכל דייר יוכל לקבל את הדירה עליה חלם.

פרויקט מגדלי אינפיניטי - תל אביב 
פרויקט היוקרה של קבוצת חג'ג', נקרא פרויקט היוקרה של מעמד הביניים שכן מחיר הדירות בפרויקט זה נחשב לנמוך משמעותית לעומת גודלו. פרויקט הדגל של החברה, מגדלי אינפיניטי, ימוקם ויאוכלס בעוד כ-5 שנים, בקרן הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי בתל אביב, ויספק לדייריו את המיקום המושלם לחיים במרכז העיר עם יוקרה בלתי מתפשרת מצד היזמים. בפרויקט ייבנה מגדל בן 48 קומות ומבנה מרקמי בן 6 קומות בעל חזית מסחרית לרח' אבן גבירול כשמחירי הדירות מתחיל מ-2,990,000 ש"ח, וניתן לנחש עד כמה יעלו מחירי הדיור כשהבניין יהיה מוכן.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

סי טאואר - בת ים    
המתחרה הגדול ביותר של פרויקט עדן טאוור, הינו הפרויקט שנציג כעת. פרויקט סי טאואר - Sea Tower II - בת ים, ייבנה גם הוא, בשכונת פארק הים הדרומית וייהנה מאותו נוף מלכותי של מישור החוף הנמצא במרחק הליכה קצר. חברת יעקבי רום כנרת בע"מ מוכרת היום את הדירות בניין השליש, כששני הבניינים הראשונים אוכלסו עד אפס מקום ומחירי הפרויקט נעים מ-1.95 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים ו-2.39 מיליון ש"ח לדירת 5 חדרים כאשר האכלוס המיועד הוא ל-3.5 שנים וכדי להבטיח את התקדמות הפרויקט, על המעוניינים לרכוש את אחת הדירות יש להציג הון עצמי החל מ-1.1 מיליון ש"ח.

טיסות זולות

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות