חפש ב:

10,000 דירות חדשות בערי הדרום

הותמ"ל מקדמת תוספת של 10,000 יחידות מגורים נוספות לקידום בערי הדרום אשקלון, אופקים ובאר שבע. עד עתה אישרה הועדה 38 אלף יחידות דיור בהליך מזורז בשנת 2016.

צוות בנק נדל"ן|10.11.2016|14:26|2005 צפיות

הותמ"ל אישרה השבוע תוכניות בניה בהליך מזורז להקמת 10,000 דירות חדשות בערי הדרום שיחולקו לשלושה תוכניות בערים אשקלון, אופקים ובאר שבע. הוראה זו של הותמ"ל (הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור) נועדה לקדם את קצב הבניה האיטי במתן היתרי בניה בהליכים מזורזים על מנת להתמודד עם משבר הנדל"ן ובשנת 2016, מציגה כי אישרה למעלה מ-30 אלף יחידות דיור. במשרד האוצר ממשיכים לעודד את נציגי הותמ"ל להמשך הפעילות לאחר שבמספר פרויקטים בירושלים, לא הצליחה הותמ"ל לקדם פרויקטים בשל איסוף מידע שגוי שהוכיחה את החששות של מתנגדי הוועדה כי זו תאשר פרויקטים ללא בדיקה מעמיקה, דבר שיתנקם בדיירים וברשויות בשנים הבאות.

לעמוד נדל"ן בבאר שבע והדרום באתר BankNadlan לחצו כאן



10,000 דירות חדשות בדרום
פרויקט המגורים באשקלון כולל 5,000 דירות חדשות וממוקמת בדרום-מזרח העיר לצד הצירים המרכזיים. הפרויקט מכיל בתוכו גם מבני ציבור ושטחים פתוחים לצד 300 יחידות לדיור מוגן, ותמהיל הבנייה מציגה בנייה גבוהה עד 20 קומות ובנייה מרקמית של עד שש קומות. הפרויקט קודם והוגש ע"י משרד הבינוי והשיכון, תוכנן ע"י האדריכל עמי שנער, ונחשב לשני במספר שאושר ע"י הותמ"ל באשקלון. פרויקט המגורים בב"ש כולל 4,150 דירות מקבלן וממוקם בשכונת הרקפות, צפונית לנחל כובשים ומערבית לרחוב רגר, ומגוון הדירות הכוללים בנייה רוויה לאורך ציר רגר, מגורים מדורגים ובנייה צמודת קרקע ונבנה לפי דרישות תוכנית המתאר העירונית. פרויקט המגורים באופקים ממוקם בצפון-מזרח הישוב ומציע הקמת 1,000 דירות מקבלן כש-20 אחוזים מתוכן ייבנו כדירות קטנות המיועדות לטובת זוגות צעירים, יחד עם שטחים למסחר ותעסוקה, מבני ציבור ופארקים ציבוריים.

לעמוד הפרויקט 7 tower - מגדלי איתי - באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן

במשרד האוצר מברכים
במשרד האוצר מברכים על אישור הפרויקטים ורואים בכך עוד דוגמא מוצלחת למאמצים שמשקיעים שם בפתרון משבר הדיור "הוועדה ממשיכה לקדם תוכניות גדולות למגורים....להגדיל את היצע הדיור בישראל....כחלק ממאמצי הממשלה לבלימת מחירי הדירות" אמר סגן הממונה על אגף התקציבים במשרד האוצר, יו"ר הוועדה ערן ניצן,לאחר אישור התוכניות. מתכננת הותמ"ל, דקלה פרסיקו, הוסיפה כי בותמ"ל רואים את משבר הדיור לנגד עיניהם ויפעלו בכל כוחם להגדלת מספר הדירות על מנת לתת מענה לציבור הרחב בכל רחבי ישראל, "ובכלל זה גם לצרכי הדיור של האוכלוסייה הערבית".

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט אמלוני על האגם - אשקלון באתר BankNadlan לחצו כאן

הסכנה לבניה לא נכונה עדיין קיימת
מתנגדי הותמ"ל ממשיכים להביע חששות וטוענים כי פעולה זו מזכירה את דרכי הפעולה של אריאל שרון ז"ל שבשנת 92' היה שר השיכון והבינוי וקידם בנייה חסרת תקדים לטובת העולים מברית המועצות לשעבר ובסופו שלח דבר, הוקמו שכונות על גבי שכונות, ללא שירותים תשתייתים נאותים אשר השאירו את תושבי השכונות החדשות מרוחקים מהדיירים הוותיקים והפכו אותן לשכונות מוזנחות שתושביהן רק מחפשים לעזוב. לכך מצטרפת העובדה כי בותמ"ל כבר היו מוכנים להחריב את אחד משמורות הטבע האחרונות של ירושלים שמשאירות מעט מנוף הבראשית עליו נלחמים אזרחי ישראל לשמור ולכן מבקשים המתנגדים לפעול בדרכים אחרות כמו הגלדת כוח האדם בוועדות הרגילות ובענף הבנייה על מנת שקצב הבנייה ישתפר ומחירי הדיור ירדו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות