חפש ב:

תוכנית המתאר של חיפה: 55 אלף תושבים נוספים עד שנת 2025

תוכנית המתאר החדשה של העיר חיפה תקדם פרויקטים מקומיים של תמ"א 38 ופינוי בינוי ובין היתר מעגנת את תוכנית בניית 4,500 דירות בשכונות הדרומיות של חיפה, תוכנית פארק קישון ואת טיילת "חיפה-ברצלונה"

צוות בנק נדל"ן|9.11.2016|14:33|1479 צפיות

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בחיפה אישרה השבוע את תוכנית המתאר החדשה של העיר שתוכננה במינהל התכנון, בראשותו של יוסף משלב. יעדי התוכנית מקדמים בנייה חדשה לתוכנית המתאר של חיפה: 55 אלף תושבים נוספים עד שנת 2025, כך שמספר תושבי העיר כולה יגיע לכ-330 אלף תושבים. התוכנית גם כוללת בין היתר את אישרו הקמת מרכז העסקים הראשי בעיר התחתית ומרכזי תעסוקה בשטחי מפרץ חיפה, חידושם של מבני ציבור ומוקדי השכלה גבוהה, ופיתוח תחום התיירות והתרבות על ידי הקמת הטיילת החדשה שמטרתה לחבר את חיפה לברצלונה בתור ערי נמל וחוף, תוך מתן דגש על ההיבט הסביבתי. 

לעמוד נדל"ן בחיפה באתר BankNadlan לחצו כאן



הקמת מגדלי מגורים ל-55 אלף תושבים חדשים
בכל הנוגע לשוק הנדל"ן למגורים בחיפה, כעת יקודמו מספר תוכניות גדולות בחיפה שחלקן כבר נמצאות בהליכים סטטוטורים כגון תוכנית המבואות הדרומיים בחיפה העומדת לפני דיון להפקדה בחודש נובמבר ותכלול 4,500 דירות מקבלן, ותוכנית בת כ-2,000 דירות מקבלן בגבעת גוראל שהועברה לטיפול חוקר בהתנגדויות. בנוסף לכך מקודמות בוועדה המקומית עוד תוכניות שקושרות בין המבואות הדרומיים לגבעת גוראל במעלה. בכל הנוגע לשטחים הירוקים, תוכנית פארק מורד הקישון להפיכת שטח לתעשייה, שהוחכר לחברת נמלי ישראל לטובת שטחים ירוקים יופקד להפחית 586 דונם לפארק עבור תושבי העיר. אך התוכנית הגדולה היא טיילת  "חיפה-ברצלונה" בה שטחי הנמל הישנים ישופצו וייפתחו לכלל הציבור להפיכת הנמל למוקד בילוי ונופש שיעודד התחדשות עירונית. 

אנשי הנדל"ן המקומי מברכים ומזהירים
מתכננת מחוז חיפה בירכה על אישור תוכנית המתאר וטענה כי הדבר יסייע לוועדה המקומית לאשר תוכניות משמעותיות רחבות היקף. הוועדה המחוזית לדבריה, רואה בקידום התוכנית חשיבות רבה שתענה על צרכי העתיד ותאזן בין הצרכים הלאומיים, העירוניים והמקומיים. "התוכנית נותנת כלים לחיזוק מרכזי התעסוקה בעיר וחיבור גוש הקריות וחיפה למרכז מטרופוליני אחוד" ליאת פלד. עוד הוסיפו יו"ר ארגון קבלני חיפה ובירכו על המהלך ויזמים רבים רואים בכך גם תוצאה של שאיפותיהם הרבות לפיתוח העיר כמטרופולין השני בגודלו בישראל, אך עם זאת, רבים אחרים מבקשים לא להתפתות אחר אירועי החתימה נוצצים שכן בערים רבות שחתמו כבר על הסכמי מתאר ניתן לזהות איחורים של המדינה בטיפול התשתיות לעומת התקדמות של היזמים והקבלנים הפרטיים בפרויקטים עצמם וכך קמים להם בנייני מגורים לא תשתיות ראויות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט הכרמל הירוק - חיפה
אך עד שתוכנית המתאר תצא לפועל, ישראלים רבים מחפשים כבר עתה פרויקט מגורים חדש בחיפה ופרויקט הכרמל הירוק - חיפה יכול לענות על ציפיותיהם. הפרויקט שימוקם על הר הכרמל בורדיה, מציע דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים אשר נהנות ממפרט יוקרתי ונמכרות החל מ- 1,900,000 ש"ח. הפרויקט ממקום בשכונת אחוזה וזוכה לגישה מהירה למנהרות הכרמל, הטכניון, גרנד קניון כשמועד האיכלוס שלו אינו רחוק ומיועד לאוקטובר 2018 וקיים בו ליווי בנקאי של בנק איגוד.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות