חפש ב:

הפרויקטים החמים של חיפה והצפון

אזור הצפון בישראל מבקש לצאת לדרך חדשה כשחיפה ועפולה מייצגות את המהפך המחשבתי לפיתוח האזורי שמבקשים לעשות בישראל ולשווק את הצפון כאלטרנטיבה מוצלחת לביקושים במרכז.

צוות בנק נדל"ן|2.11.2016|17:22|1796 צפיות

בזמן שמשבר הנדל"ן עדיין פוקד את ישראל, ניתן להבין כי מחירי הדיור לא ירדו בשנים הקרובות. אך משבר אחד הוא פוטנציאל לרווח אצל האחר ובזמן שבמרכז מחירי הדיור ממשיכים לעלות למחירים חסרי פרופורציה, ערי הצפון הפכו לאלטרנטיבה ייחודית להעלאת רמת החיים של ישראלים רבים, בזמן שקמים בצפון עוד ועוד מרכזי עסקים ומסחר וניסיונות להקמת מרכזי הייטק שיספקו לתושבי הצפון תעסוקה נוספת מלבד עסקי תיירות וחקלאות אשר רשומים היום בתור העסקים המובילים בצפון. חיפה ועפולה מציגות היום את הפרויקטים החמים של חיפה והצפון במחירים חסרי תקדים לפרויקטים יוקרתיים שבמרכז ניתן רק לחלום עליהם. ערים אלה נהנות גם מביקוש רב בקרב משקיעי הנדל"ן בזכות המוסדות להשכלה גבוהה הקיימות באזוריהן ורכבת העמק החדשה שמקשרת את העמק כולו גם למרכז הפועם של תל אביב.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הכרמל הירוק - חיפה 
לאחר שנים רבות בהן לא היו פרויקטים חדשים באזור מוקם בכרמל הירוק, בשכונת אחוזה היוקרתית, פרויקט מגורים חדשני על קרקע פרטית ביזמות חברות סלע בינוי והילת הצפון. פרויקט הכרמל הירוק - חיפה ממוקם ברחוב נעמ"ת המבוקש, בסמוך לרחוב שמשון המרכזי. דיירי הפרויקט החדש נהנים מנגישות נוחה למנהרות הכרמל, מרחק הליכה ממתחם הבילויים השוקק מרכז הכרמל ומוקדי פנאי ותרבות רבים. בבניין קיימים דירות 4, 5 מרווחות, דירות גן ודירות פנטהאוז-דופלקס בשני בנייני בוטיק בני 9 קומות, הדירות בעלות מפרט יוקרתי ונמכרות החל מ- 1,900,000 ש"ח לדירת 4 חדרים. מועד אכלוס הוא אוקטובר 2018 וקיים ליווי בנקאי של בנק איגוד. 

אשדר טריו - חיפה
"פרויקט טריו" הוא פרויקט יוקרתי של דירות חדשות בחיפה הממוקם בשכונת דניה היפה. בפרויקט מגוון דירות חדשות למכירה בחיפה אשר משלבות את הנוחות שמציעה העיר המיוחדת והשוקקת יחד עם השלווה של אזור מגורים שליו ושקט בו תוכלו ליהנות מתמהיל דירות עשיר המעניק לכם קשת רחבה של אפשרויות מגורים, מדירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים מפוארים בשטח של 300 מ"ר (כולל מרפסת). כיאה לבניין מגורים מפואר ומודרני, פרויקט אשדר טריו - חיפה מעניק לכם את רמת הלייף סטייל הגבוהה ביותר במתחם הכולל מועדון דיירים יוקרתי, קפיטריה, חדר כושר, וברכת שחיה מקורה. כיום נותרו דירות בבניין שלישי והאחרון, אשר מציע מבחר דירות יוקרתיות 4 ו-5 חדרים החל מ-2,300,000, כשמועד אכלוס הוא אוקטובר 2017.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה 
עפולה היום היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל ויחד עם פתיחתה של רכבת העמק מחירי הנדל"ן צפויים לעלות יחד עם רמת החיים. כעת מתפתח לו פרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה אשר מציע לדייריו פרויקט קאנטרי ייחודי שכולל 3 בניינים בשלבי בנייה שונים (הראשון כבר אוכלס ובשני עדיין יש דירות למכירה), כשגולת הכותרת של הפרויקט היא בריכת השחייה במרכזם שתשרת את דיירי המתחם. שכונת עדן, הינה שכונה ייחודית הנהנת מקרבה למכללת עמק יזרעאל ונהנית מפרטיות ונופים מדהימים. כל הדירות בפרויקט פונות לבריכה, נהנות מתכנון איכותי ורמת ביקושים גבוהה ונמכרות היום החל מ-1,020,000 ש"ח לדירות 4 חדרים כאשר ישנם עוד דירות גן פנטהאוזים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות